Hallo
Ik heb nu ongeveer een maand al weer kiespijn eerst was het me verstandskies die is er dan ook uit gehaald omdat die ontstoken was nu is er een hoektand die zeer doet Ik ben vorige week naar een tandarts geweest omdat er een stuk af brak ze heeft hem toen weer gevuld en ze zei dat hij nog wel even zeer kon doen maar nu een week later en nu doet hij erg zeer ik kan niet eten enkelt drinken
echter mijn eigen tandarts is op vakantie wat kan ik doen om de pijn iets te verzachten zo dat ik even weer wat kan gaan eten.
en stel dat ze die hoektand er uit halen dan is dat natuurlijk lastig met eten is er dan ook iets voor om te zorgen dat ik gewoon normaal kan eten zonder dat er een gat zichtbaar is.
Ik heb nu ongeveer een maand al weer kiespijn eerst was het me verstandskies die is er dan ook uit gehaald omdat die ontstoken was nu is er een hoektand die zeer doet Ik ben vorige week naar een tandarts geweest omdat er een stuk af brak ze heeft hem toen weer gevuld en ze zei dat hij nog wel even zeer kon doen maar nu een week later en nu doet hij erg zeer ik kan niet eten enkelt drinken
echter mijn eigen tandarts is op vakantie wat kan ik doen om de pijn iets te verzachten zo dat ik even weer wat kan gaan eten.
en stel dat ze die hoektand er uit halen dan is dat natuurlijk lastig met eten is er dan ook iets voor om te zorgen dat ik gewoon normaal kan eten zonder dat er een gat zichtbaar is.
Re: al weer behoorlijk lang kiespijn en tand
Die hoektand zullen ze er niet zo snel uithalen. Het is een tand die je liever niet wil missen. Als er een ontsteking aanwezig is, is wellicht een wortelkanaalbehandeling nodig. Ik zou langsgaan bij de dienstdoende tandarts en hem de situatie uitleggen. Voor de pijn kun je paracetamol innemen of Ibuprofen.
Beterschap, Mignon