Hallo
Ik heb nu ongeveer een maand al weer kiespijn eerst was het me verstandskies die is er dan ook uit gehaald omdat die ontstoken was nu is er een hoektand die zeer doet Ik ben vorige week naar een tandarts geweest omdat er een stuk af brak ze heeft hem toen weer gevuld en ze zei dat hij nog wel even zeer kon doen maar nu een week later en nu doet hij erg zeer ik kan niet eten enkelt drinken
echter mijn eigen tandarts is op vakantie wat kan ik doen om de pijn iets te verzachten zo dat ik even weer wat kan gaan eten.
en stel dat ze die hoektand er uit halen dan is dat natuurlijk lastig met eten is er dan ook iets voor om te zorgen dat ik gewoon normaal kan eten zonder dat er een gat zichtbaar is.
Ik heb nu ongeveer een maand al weer kiespijn eerst was het me verstandskies die is er dan ook uit gehaald omdat die ontstoken was nu is er een hoektand die zeer doet Ik ben vorige week naar een tandarts geweest omdat er een stuk af brak ze heeft hem toen weer gevuld en ze zei dat hij nog wel even zeer kon doen maar nu een week later en nu doet hij erg zeer ik kan niet eten enkelt drinken
echter mijn eigen tandarts is op vakantie wat kan ik doen om de pijn iets te verzachten zo dat ik even weer wat kan gaan eten.
en stel dat ze die hoektand er uit halen dan is dat natuurlijk lastig met eten is er dan ook iets voor om te zorgen dat ik gewoon normaal kan eten zonder dat er een gat zichtbaar is.
Re: al weer behoorlijk lang kiespijn en tand
Die hoektand zullen ze er niet zo snel uithalen. Het is een tand die je liever niet wil missen. Als er een ontsteking aanwezig is, is wellicht een wortelkanaalbehandeling nodig. Ik zou langsgaan bij de dienstdoende tandarts en hem de situatie uitleggen. Voor de pijn kun je paracetamol innemen of Ibuprofen.
Beterschap, Mignon
Echter een wortelkanaalbehandeling heb ik van mensen gehoord doet erg veel pijn en dat is dus iets waar ik geen zin in heb dat houd mij tegen. Daar en tegen ben ik in de afgelopen maand al 3 keer naar een tandarts geweest omdat mijn huidige op vakantie.
Tja het klinkt toch alsof die ontsteking voor behoorlijk wat last zorgt. Ik zou idd wel weer naar die dienstdoende tandarts gaan, want zo is het ook niets. Misschien kan je ontstekingsremmer vragen als je op je eigen tandarts wilt wachten voor behandeling. Ik heb zelf al heel wat wkb gehad. Pijn heb ik daar nooit bijgevoeld (is toch verdoofd). 't Is wel een vreemd gevoel als ze diep in je tandwortel bezig zijn, maar niet pijnlijk. Die hoektand zou ik zuinig op zijn. Het alternatief na trekken is een brug, een plaatje of een implantaat. Allemaal oplossingen, die veel tijd en geld kosten en meer problemen kunnen opleveren dan een goed gerestaureerde eigen tand. Beterschap.
Gup
Zij wil mij een antibiatica kuur geven voor 4 dagen dan moet het over zijn maar eerst even foto maken van me gehele gebit voor ik dat krijg.
vandaag valt de pijn reuze mee hoop dat het morgen allemaal goed komt wordt een beetje gek van de pijn
het enige wat ik nu heb is dat ik een knallende hoofdpijn heb + mijn gebit doet pijn.