Wat is dit nu? help!

Author:
nathalie123
Posted:
wo, 07/23/2008 - 16:33
hallo allemaal,

2 jaar terug heb ik een wortelkanaalbehandeling ondergaan in mijn 1 na achterste kies.
ik heb daar nog even last van gehad, maar daarna waren alle klachten verdwenen.
nu kreeg ik dit jaar begin juni ineens een raar gevoel in mijn kies wat uitstraalde naar mijn oor.
ik ben weer naar de tandarts gegaan en de tandarts heeft mijn kanalen opnieuw gevuld.
het deed trouwens wel veel pijn ookal was ik goed verdoofd. de tandarts zei dat het diep zat dicht bij mijn wortelpunt.
rond 5 juli was ik van al mijn klachten af en ik dacht dat het weer helemaal goed zat..
maar nu heb ik sinds 2 dagen ineens weer dat rare gevoel dat uitstraalt naar mijn oor
ik heb geen pijn aan de kies. en datgene wat ik voel doet ook geen pijn maar het is toch vreemd
dat de ''pijn'' eerst 2 weken weg was en het nu ineens weer terug is.
het is er niet constant maar steeds eventjes ik hoef daar verder ook geen pijnstillers voor te slikken.
ik heb trouwens ook al vanaf begin juni een zwelling naast die kies zitten.

nu is mijn vraag.. kan het zijn dat dit nog wat napijn is van de wortelkanaalbehandelingen?
de tandarts zei namelijk dat ik der wel nog even mee kon zitten.
ik ben bang dat het iets ernstigs is, ook omdat de zwelling er nog steeds zit! help

alvast bedankt, groetjes
Spiegeltje