Dag allemaal!
Ik ben, al een hele lange tijd, bang voor de tandarts. Nu heb ik mij over die angst heen gezet, en voor donderdag een afspraak gemaakt met een nieuwe tandarts.
De reden waarom ik dit gedaan heb, is omdat er een gaatje in mijn voortand zit. Dit zie je heel erg, ook omdat mijn voortanden scheef staan. Nu wil ik graag weten of de tandarts dit gaatje wel kán vullen, omdat die tanden dus scheef staan..
Wat ik verder nog wil weten, is of ik nog een beugel kan. Ik heb er namelijk 4 jaar geleden een gehad, maar die droeg ik niet, omdat ik dus bang was om terug te gaan. Daar heb ik nooit meer iets laten weten.. :oops: Nu ben ik 15, en wil ik graag wéér een beugel.. Ik weet alleen niet of de verzekering het vergoed..
Ik hoop dat jullie antwoord hebben op mijn vragen!
Ik ben, al een hele lange tijd, bang voor de tandarts. Nu heb ik mij over die angst heen gezet, en voor donderdag een afspraak gemaakt met een nieuwe tandarts.
De reden waarom ik dit gedaan heb, is omdat er een gaatje in mijn voortand zit. Dit zie je heel erg, ook omdat mijn voortanden scheef staan. Nu wil ik graag weten of de tandarts dit gaatje wel kán vullen, omdat die tanden dus scheef staan..
Wat ik verder nog wil weten, is of ik nog een beugel kan. Ik heb er namelijk 4 jaar geleden een gehad, maar die droeg ik niet, omdat ik dus bang was om terug te gaan. Daar heb ik nooit meer iets laten weten.. :oops: Nu ben ik 15, en wil ik graag wéér een beugel.. Ik weet alleen niet of de verzekering het vergoed..
Ik hoop dat jullie antwoord hebben op mijn vragen!
Re: Vraagjes
Wat betreft de verzekering: vraag het even aan de verzekeraar. Ergens bij de verzekeringspapieren zal wel een telefoonnummer zitten. Leg ze even uit dat de beugelbehandeling nooit is afgemaakt. Als je bijvoorbeeld na 2-3 maanden al gestopt bent, willen ze nog wel eens over hun hart strijken.
Maar wat betreft de voortand: da's nooit een probleem. Tandartsen leren ook lastige gevallen zoals jij tot een goed einde brengen. Dus dat zit wel goed.
Of er gelijk de eerste keer wordt gevuld, moet je afwachten. Bij ons is de eerste keer altijd alleen kennismaken, tenzij er tijd over is.
Vraag het ze en je weet het zeker.
Vraag het je af en je weet het nog niet.
heb veel gaatjes, en volgende week gaan ze (een gedeelte) die vullen, zonder verdoving.
gaatjes vullen doet niet heel veel pijn, toch?
Pff, ik ben wel blij dat ik geweest ben! :D