pijn na nieuwe vulling kies

Author:
will42
Posted:
vr, 08/08/2008 - 15:37
begin juli heb ik een nieuwe vulling gekregen in een kies, dit moest omdat er een lek in de vulling zat. Een week later had ik toch wel erg pijn aan de kies, bleek dat de vulling te hoog was. De tandarts heeft de vulling verlaagd en toen ging het wel weer. Alleen een week later( was toen op vakantie in hongarije) begon het weer, ik kon niet eten aan de rechterkant. Terug van vakantie toch maar weer naar de tandarts, foto's gemaakt testen gedaan met koude vloeistof. Er bleek op de foto niets te zien en ook de koude test viel mee. Op de foto bleek wel dat de vulling in de kies rechtsonder dik was. Tandarts kon het niet goed verklaren, pijn zou wel weggaan, neem maar pijnstillers eventueel. Ben nu weer een tijd verder en heb nog steeds een drukkend gevoel in mijn kies en kan geen harde dingen eten. Kan het echt zo zijn dat deze pijn wordt veroorzaakt door een te "dikke vulling"???
Eveliene

Hoi,
Ik heb dit ook gehad. Het deed zo zeer 3keer naar de tandarts terug geweest maar steeds niks te zien. Je gaat dan ook nog aan jezelf twijfelen maar... Een half jaar later moest ik weer voor gewone controle, had een nieuw gaatje. Na dat deze gevuld was en hij zat op een heel andere plek, was het ineens zomaar over. Ik kan nu alles weer eten zonder door de hel te gaan van de pijn. Ik had het voornamelijk met het eten van harde dingen.
Heel gek maar ja, bij mij is het dus van zelf weggegaan na ongeveer een half jaar.
Groetjes Eveliene
wo, 08/13/2008 - 11:20 Permalink
will42

ben nu een paar weken verder en het gaat gelukkig al weer wat beter, kan nu ook weer redelijk eten aan de rechterkant. Harde dingen geven nog wel klachten , maar de pijn is zo goed als weg. Misschien komt het allemaal goed, de tandarts weet ook niet wat het is.
wo, 08/13/2008 - 14:54 Permalink