Ontsteking na trekken verstandskies

Author:
bastian
Posted:
za, 08/16/2008 - 16:11
Ik geloof dat ik een ontsteking heb nu mijn verstandskies is getrokken. De plek van de onsteking is dan ook daar waar de kies heeft gezeten. Ik heb steeds een smerige smaak in mijn mond en het ruikt verschrikkelijk. Na het trekken heb ik ibuprofen 600 meegekregen maar die zijn nu op. Ik zit inmiddels op dag 4 na behandeling. Daarnaast is de zwelling van mijn wang niet tot nauwlijks minder geworden en wordt gelig van kleur. Zijn er bepaalde handeling die ik kan doen om mijn klachten te verminderen?

Ik zie graag een antwoord tegemoed,

Bastian
Isabelle84

Hoi Bastian

Niet om gelijk te zeggen dat je geen ontsteking hebt, want daar kan ik niks over zeggen van achter mijn laptop. Maar ik heb volgens mij wel ongeveer hetzelfde gehad.
En dat was geen ontsteking.
Ik heb ongeveer 7 tot 8 dagen met een dikke wang rond gelopen, blijven koelen dat helpt. En door de kracht die er is gezet is mijn wang ook zo'n 2 weken geel geweest, ook pijnlijk zoals een blauwe/gele plek.
Bij mij hebben ze in het wondje een gaasje gedaan, dat ging bij mij na een paar dagen ook stinken door het spoelmiddel, bloed, etensrestjes, enz
Het gaasje moest er een week in blijven en toen het er uit was, was het hele probleem op gelost, ook ging de zwelling van af dat moment een stuk naar beneden.

Ik hoop dat ik je zo een beetje het kunnen helpen, anders moet je gewoon even bellen naar de tandarts/kaakchirurg.
Groetjesss
zo, 08/17/2008 - 22:27 Permalink
Electroman

Wil je na het trekken van een kies of het vullen van gaatjes eens goed kijken naar je eigen gebit?
Heb je pijn klachten en kun je niet echt zien wat er aan de hand is met je gebit?

Kijk nu op http://www.electroman.nl onder de rubriek camera's/pc camera's naar de (draadloze) tandarts camera!

Deze camera is maakt echt super scherpe foto's van uw gebit en is ook super scherp geprijst.
di, 08/19/2008 - 10:50 Permalink