Ik ben 36 jr en wil zelf mijn tanden en kiezen bleken met een home set. :D waar kan ik een goede home set kopen. wat kost het? hoe lang is de levertijd? hoe lang duurt 1 behandeling? hoe werkt het? hoeveel keer moet je het gebruiken? hoevaak mag ik het gebruiken? heb je goede of slechte ervaringen zoja met welk product / merknaam graag vermelden. Ik woon in leeuwarden.
Ik rook veel en drink veel koffie. hoeveel uur na het bleken mag dat weer? welke tandpasta raad jij mij aan om tanden wit te maken of te houden? welke tandarts raad jij mij aan in leeuwarden? mvg gerda
>>>MOD: antwoorden per PB<<<<
Ik rook veel en drink veel koffie. hoeveel uur na het bleken mag dat weer? welke tandpasta raad jij mij aan om tanden wit te maken of te houden? welke tandarts raad jij mij aan in leeuwarden? mvg gerda
>>>MOD: antwoorden per PB<<<<
Re: ik wil zelf mijn tanden bleken en witter maken wie adviseert
Tevens maakt tandpasta je tanden niet wit. Je tanden wit houden is ook onmogelijk met tandpasta. Tandpasta is iets wat je gebit vrij houd van gaatjes en andere rottigheid. Natuurlijk vermindert het geel worden van je tanden, maar je houd het niet 100% tegen.
Bij een patient met deze gewoontes die met deze vraag komt weiger ik te bleken, eerst de gewoontes maar eens veranderen. Overigens is in dit soort gevallen 90% van de verkleuring meestal oppervlakkige aanslag, waar geen bleken tegen helpt...
gewoon laten polijsten door MH of tandarts.
Als polijsten niet helpt is het misschien geen aanslag maar heb je gewoon van nature wat gelige tanden. Daartegen helpt alleen bleken.