Ik word al jarenlang geteisterd door een lelijk uiterlijk.
Met name mijn grote vooruitstekende kin/kaak is opvallend.
Ik ben hier enorm mee uitgescholden voor lelijk jarenlang.
Nu leef ik teruggetrokken en kom de deur haast niet meer uit.
Waar kan ik serieus advies inwinnen of een operatie nu wel of niet een oplosing zou zijn?
Bij plastisch chirurgen ben ik de deur gewezen.
Terwijl ik er toch echt degelijk onder lijd.
Misschien is er een serieuze kaak-arts die mijn probleeem bespreekbaar wil maken.
Ik heb inmiddelste enorme angsten en frustratie opgebouwd en ben het leven meer dan zat :cry:
Met name mijn grote vooruitstekende kin/kaak is opvallend.
Ik ben hier enorm mee uitgescholden voor lelijk jarenlang.
Nu leef ik teruggetrokken en kom de deur haast niet meer uit.
Waar kan ik serieus advies inwinnen of een operatie nu wel of niet een oplosing zou zijn?
Bij plastisch chirurgen ben ik de deur gewezen.
Terwijl ik er toch echt degelijk onder lijd.
Misschien is er een serieuze kaak-arts die mijn probleeem bespreekbaar wil maken.
Ik heb inmiddelste enorme angsten en frustratie opgebouwd en ben het leven meer dan zat :cry:
Re: Help ik ben lelijk!
Kan je ook vertellen waarom?
Maar heeft je tandarts er nooit over iets gezegd ofzo? Een afspraak met een kaakchirurg maken kan ook nooit kwaad.
Re: Help ik ben lelijk!
Ik begrijp dat je dit denkt door de jarenlange pesterijen en dat zit nu zo in je dat je het zelf bent gaan geloven.
Misschien pshy-hulp eerst om van je angsten af te komen??? Ik weet niet of plastisch chirurg dit heeft gezegt maar vaak moet men eerst echt doordrongen zijn van het feit dat iemand echt "lijdt" onder zijn/haar gebreken.
Ik wens je alle kracht en sterkte toe en vrouwke probeer iets te doen om weer buiten te komen etc. ook voor jouw wacht een heel mooi leven.