Kiespijn zonder zichtbare onstekening! HELP!

Author:
mmg
Posted:
wo, 09/10/2008 - 08:52
Ik heb sinds twee weken kiespijn links boven en kan er niet meer op kauwen. Af en toe schiet de pijn erin als ik er toch op eet!

De tandarts heeft een röntgenfoto gemaakt, maar daar was niets op te zien. Alles goed dus. Verder heeft hij nog een test gedaan met een heeeeel koud watje :smt009 , maar hierop reageerden de kiezen ook niet.

Mijn vraag is: Kun je een ontstoken kies hebben, zonder dat deze zichtbaar is op de foto? En wie herkent dit?
Echelon

Ik heb al 2 maanden heel wat problemen met mijn tanden linksonder en de tandarts heeft me gisteren gezegd dat ik lijd aan het "cracked tooth syndroom" (aan 1 tand). Dat is een barstje in de tand en volgens hem zie je dat niet op röntgenfoto's.

Ik heb ook nog wat andere dingen maar die zijn niet van belang voor jouw vraag.

Ik heb geen kiespijn maar de tandarts heeft me verteld dat je daar wel kiespijn van kan hebben als je iets kouds of iets warms eet of drinkt.

Hij heeft me voorgesteld om er een kroon over te zetten. Dat zou in mijn geval de problemen oplossen.

Ik weet uiteraard niet of jij dat ook hebt maar het zou een mogelijkheid kunnen zijn.
wo, 09/10/2008 - 09:43 Permalink