Hallo iedereen,
Ik zit met een dilemma,
ik heb 3 weken last gehad van mijn kiezen links onder.
Een soort van studente heeft mij geholpen dit moest van mijn eigen tandarts, en zij ging 2 gaatjes vullen.
2 kiezen naast elkaar ( kheb eenmaal een slecht gebit)
Zij boorde deze open terwijl de verdoving nog niet echt goed hielp!
Toen zij klaar was, dacht ik eindelijk van de pijn af te zijn,
een paar dagen later verging ik weer van de pijn, en mijn eigen tandarts keek en zei dit is niet goed gevuld, de vullingen komen niet goed tegen elkaar aan, ( of in die dergelijke zin )
Mijn tandarts boorde 1 kies open en vulde deze goed ( op zijn manier)
Na een paar dagen had ik weer een pijn en dit maal veel erger,
Ik belde weer op en mocht gelijk weer komen,
Hij is toen op de beslissing gekomen om een zenuwbehandeling te geven,
Dit eenmaal gedaan ging ik weer na huis, toen de verdoving uit was gewerkt ging ik kapot van de pijn,
Ik sloeg gewoon met mijn hoofd tegen de kastjes aan!
mocht weer terug komen na een vervangende tandarts en die deed precies hetzelfde,
kreeg een kuur voorgeschreven en mocht na huis,
Maar de pijn ging niet weg, Volgende dag weer terug gekomen en kies eruitgetrokken!
De volgende dag weer kapot van de pijn en werd weer na een vervangende tandarts gestuurd, die stuurde mij door na een kaakchirurg omdat zij het niet vertrouwde met mijn mond die niet ver genoeg open kon!
De kaak chirurg zij dat er weinig bloed op het bot zat en maakte de wond weer open en heeft het gehecht, ( ging ondertussen gillen van de pijn)
Nu zit de pijn er nog en straalt het door naar boven kan dit?
en mijn vraag zal ik nu van mijn pijn afkomen na 5 dagen tandarts achter elkaar!!
groetjes
Ik zit met een dilemma,
ik heb 3 weken last gehad van mijn kiezen links onder.
Een soort van studente heeft mij geholpen dit moest van mijn eigen tandarts, en zij ging 2 gaatjes vullen.
2 kiezen naast elkaar ( kheb eenmaal een slecht gebit)
Zij boorde deze open terwijl de verdoving nog niet echt goed hielp!
Toen zij klaar was, dacht ik eindelijk van de pijn af te zijn,
een paar dagen later verging ik weer van de pijn, en mijn eigen tandarts keek en zei dit is niet goed gevuld, de vullingen komen niet goed tegen elkaar aan, ( of in die dergelijke zin )
Mijn tandarts boorde 1 kies open en vulde deze goed ( op zijn manier)
Na een paar dagen had ik weer een pijn en dit maal veel erger,
Ik belde weer op en mocht gelijk weer komen,
Hij is toen op de beslissing gekomen om een zenuwbehandeling te geven,
Dit eenmaal gedaan ging ik weer na huis, toen de verdoving uit was gewerkt ging ik kapot van de pijn,
Ik sloeg gewoon met mijn hoofd tegen de kastjes aan!
mocht weer terug komen na een vervangende tandarts en die deed precies hetzelfde,
kreeg een kuur voorgeschreven en mocht na huis,
Maar de pijn ging niet weg, Volgende dag weer terug gekomen en kies eruitgetrokken!
De volgende dag weer kapot van de pijn en werd weer na een vervangende tandarts gestuurd, die stuurde mij door na een kaakchirurg omdat zij het niet vertrouwde met mijn mond die niet ver genoeg open kon!
De kaak chirurg zij dat er weinig bloed op het bot zat en maakte de wond weer open en heeft het gehecht, ( ging ondertussen gillen van de pijn)
Nu zit de pijn er nog en straalt het door naar boven kan dit?
en mijn vraag zal ik nu van mijn pijn afkomen na 5 dagen tandarts achter elkaar!!
groetjes
Re: Eindelijk getrokken??
En dat was misschien in dit geval ook de beste oplossing geweest.
Maar ik weet uiteraard niet precies wat er mis is.
En t straal door naar mijn oor toe,
Is de ontsteking nu wel over, en hoelang duurt het ongeveer voordat die drukkende pijn over is..
Wat ik ook zo raar vind is dat ik alleen maar slaap!
ben echt zo verschrikkelijk moe..
groetjes kirby
Dat is eigenlijk hetzelfde als ziek zijn. De ene keer gaat dat haast ongemerkt voorbij. De andere keer lig je dagen op bed. Gemiddeld is dit met 5 tot 10 dagen voorbij. Maar dat is gemiddeld. Maar met de tijd is dit weer over.
Sterkte.