Zere kaak

Author:
Jimu
Posted:
di, 09/09/2008 - 09:56
Hallo,

ik heb mij hier aangemeld omdat ik met een klacht zit.
Ik heb namelijk nu een week al last van mijn kaak. het is eigenlijk dezelfde pijn die ik een half jaar terug had wat door mijn verstandskies kwam. Toen die eenmaal getrokken was, was de pijn ook weg. Nu is het alleen aan de andere kant en ik heb daar geen verstandskiezen zitten. Wel is er een andere kies bovenin erg gevoelig, vooral met koud of warm water of drinken. Voor zover ik mn mond nog open kan krijgen kan ik geen gaatje zien.
Mijn kaak doet vooral erg zeer bij het open doen van de mond zoals bij eten of bij bijvoorbeeld tanden poetsen als je je kaak onbewust heen en weer beweegt.

Volgens de huisarts was het vorige week allemaal een ontsteking, maar mn keel, verkoudheid alles is over alleen mn kaak wordt naar mijn idee alleen maar erger. Enig idee wat dit kan zijn? Zit er dus echt aan te denken om contact op te nemen met mijn tandarts, maar durf niet goed hahaha

Hebben jullie enig idee?
Sansie

Toen ik in een kies aan de bovenkant een ontstoken zenuw had voelde ik dat zelfs in m'n onderkaak. Het is soms echt vreemd dat je pijn kan hebben ergens terwijl het heel ergens anders vandaan komt. Het kan natuurlijk geen kwaad er door een tandarts naar te laten kijken! Wedden dat je blij bent als je geweest bent! Ben zelf namelijk ook geen held maar heb inmiddels wel geleerd dat je maar beter niet kan wachten tot het erger word maar liever snel genezen! Succes.
wo, 09/17/2008 - 11:44 Permalink