Ik ben niet bang voor de tandarts, maar kan ivm beschadigde nekwervels niet plat liggen ?
mijn tandarts wil mij nog alleen behandelen als ik dit weer kan, mijn gebit een investering van 50 jaar gaat nu zienderogen achteruit.
Ik lees alleen over tandartsen voor angstpatienten.
De eerste 35 jaar van mijn leven kon ik gewoon blijven zitten, daarna moest ""op mijn hoofd
staan"" omdat tandartsen last van hun rug kregen.
Weet iemand een tandarts die dat kan oplossen ? Dank
mijn tandarts wil mij nog alleen behandelen als ik dit weer kan, mijn gebit een investering van 50 jaar gaat nu zienderogen achteruit.
Ik lees alleen over tandartsen voor angstpatienten.
De eerste 35 jaar van mijn leven kon ik gewoon blijven zitten, daarna moest ""op mijn hoofd
staan"" omdat tandartsen last van hun rug kregen.
Weet iemand een tandarts die dat kan oplossen ? Dank
Re: bestaan ze nog ?
Vraagje...hoe slaap je dan?
Oh ja 3 neurologen om een oplossing gevraagd, geen duidelijke oplossing helaas.
Anyway, ik weet dat mijn opa mensen altijd rechtop behandelde. Hij heeft trouwens heel lang met een corset moeten lopen en hij heeft nu een aardige bochel, maar dat terzijde. Dus wellicht dat er van de oudere generatie tandartsen iemand is die jouw wel rechtop wil behandelen? Rondje bellen dus!
tandartsen die dat willen doen. Maar dank voor je reactie.
Dan heb je dus duidelijk geen goede houding. :smt003
Leve Wakkerman.
groot klimmendaal in arnhem . hier is wel een wachtlijst van zeker 3 maanden , maar je kunt er terecht met een verwijzing van de huisarts of je tandarts . groot klimmen daal is speciaal gericht op angstige mensen maar ook op mensen met een lichamelijke /geestelijke handicap . ze behandelen veel mensen vanauit het revalidatiecentrum en van"het dorp"in arnhem .
en deze mensen kunnen echt hun stoel niet uit.......( spastisch , ms , duchenne , beademing etc)
ikzelf ben sinds kort daar in behandeling ivm angst en ze zijn zo superaardig en deskundig , dat ik er nu pas achter kom wat ik jaren heb gemist . succes en probeer het maar eens
groetjes lisa