In een ander topic heb ik aangegeven dat ik binnenkort op consult ga bij een orthodontist. Waarschijnlijk heb ik binnen afzienbare tijd een beugel. Nu ben ik op internet gaan zoeken naar informatie, ervaringen en wat me opvalt is dat eigenlijk alleen volwassen vrouwen een beugel hebben en er voor uitkomen. Misschien waag ik me nu aan platitudes, maar ervaringen als
'ik krijg vaak positieve reacties/aandacht van mannen' en 'mannen vinden me er jong/schattig uitzien' helpen mij logischerwijs niet. Verandering van sekse en geaardheid zit er komende tijd niet in.
Ik ben 23, een doodnormale Amsterdamse student. Ik heb geen vaste relatie, date af en toe wat, slaap soms niet thuis. Nu ben ik benieuwd naar de ervaringen van andere mannen in mijn leeftijdscategorie die geen vaste relatie, maar wel een beugel hebben. Hoe zit het met jouw zelfvertrouwen en ben je tevreden over je huidige omgang met vrouwen? Ik ontkom niet aan knullig taalgebruik, maar de strekking is hopelijk duidelijk.
Laatst kreeg een vriend een beugel en bij een etentje waar hij niet bij was werd uitvoerig over zijn situatie gesproken. Daarbij viel de opmerking 'het is maar goed dat hij een vriendin heeft'. Ik probeer te wennen aan het idee dat ik straks twee jaar droog sta, maar misschien kan ik me troosten aan het idee dat er meer mannen een kuttijd hebben (gehad). Misschien moet ik me blij laten verrassen. Dat is natuurlijk ook nog een optie.
'ik krijg vaak positieve reacties/aandacht van mannen' en 'mannen vinden me er jong/schattig uitzien' helpen mij logischerwijs niet. Verandering van sekse en geaardheid zit er komende tijd niet in.
Ik ben 23, een doodnormale Amsterdamse student. Ik heb geen vaste relatie, date af en toe wat, slaap soms niet thuis. Nu ben ik benieuwd naar de ervaringen van andere mannen in mijn leeftijdscategorie die geen vaste relatie, maar wel een beugel hebben. Hoe zit het met jouw zelfvertrouwen en ben je tevreden over je huidige omgang met vrouwen? Ik ontkom niet aan knullig taalgebruik, maar de strekking is hopelijk duidelijk.
Laatst kreeg een vriend een beugel en bij een etentje waar hij niet bij was werd uitvoerig over zijn situatie gesproken. Daarbij viel de opmerking 'het is maar goed dat hij een vriendin heeft'. Ik probeer te wennen aan het idee dat ik straks twee jaar droog sta, maar misschien kan ik me troosten aan het idee dat er meer mannen een kuttijd hebben (gehad). Misschien moet ik me blij laten verrassen. Dat is natuurlijk ook nog een optie.
Re: Volwassen mannen, beugel en geen vaste relatie.
lijkt me vreemd dat men niet meer met je zou willen daten omwille van een beugel.. en er zijn vast ook wel vrouwen die het wél aantrekkelijk vinden of zich er gewoon niet aan storen, als je het proces van verliefd worden ed bekijkt dan lijkt het me echt niet dat die beugel er veel aan zal veranderen of een vrouw al dan niet gevoelens voor je krijgt
mijn vriendje heeft ook een beugel moet wel erbij vertellen dat hij nog maar 18 is (en ik 17).
Naar mijn ervaring laat dat zien dat je jezelf niet perfect vindt maar wel beter wil worden. Als je begrijpt wat ik bedoel. Dames die serieus op zoek gaan naar een (tijdelijke) partner haten mannen met te hoge pretenties. Dus een foutje of verlegenheid zien ze liever dan Mr.Perfect.
Ze haten trouwens ook mannen die alleen maar nadenken over hun eigen gevoelens en niet aan die van een ander. Maar da's aan jou om te bekijken.
vind het zelf ook niet belachelijk of lelijk staan oid ik vind het net leuk dan dat je er wat voor over hebt ;)
dus hoe dan ook denk ik dat het op een manier ook aantrekkelijk is (wel je mond ed goed blijven verzorgen want met een beugel valt dat anders veel sneller op en dat zou wel eens een afknapper kunnen zijn)