hoe klein kun je je voelen

Author:
sprookje29
Posted:
di, 09/23/2008 - 18:43
tja wat zal ik zeggen de tandarts is niet mijn favorite persoon op de wereld maar wat me nu is overkomen.... een tijdje terug is mijn kies afgebroken en met lood in mijn schoenen heb ik toch maar een afspraak gemaakt met de tandarts zo zegt zo gedaan ik geweest en een nieuwe afspraak gemaakt zodat ik geholpen kon worden aan me kies....... helaas een paar uur voor mijn afspraak werd er afgebeld omdat de tandarst ziek was helaas kan gebeuren maar ik zou worden terug gebeld........ niet dus en ik ben al niet zo fan van de tandarts dus ik ben zelf ook niet zo snel erbij om een nieuwe afspaak te maken
maar goed na een paar maanden krijg je toch last.goed ik bellen geen gehoor blijken ze vakantie te hebben.... dus ik denk ik bel mijn oude tandarts weer om te kijken of ik daar weer terug kan en ja ik heb geluk er is nog plek. zo gezegt zo gedaan daar heen natuurlijk met veel lood in de schoenen maar goed je wilt van die pijn af! wat gebeurd er nu word hij boos op me dat ik mijn gebit zo slecht behandeld heb en dat ik niet eerder ben geweest en ja bang vind hij geen goede reden echt ik een jonge moeder van 29 zit opeens te huilen in de stoel van de tandarts bang was ik al maar nu ook nog eens de wind van voren krijgen dat ik niet bang mag zijn... wat krijgen we nu maar goed daar lig je dan en je moet de behandeling ook nog ondergaan echt er is geen dag dat ik me niet kleiner heb gevoeld als vandaag!!!!!
rixt

Tjee, wat ongelofelijk vervelend voor je, zeg.
Dat is toch echt het laatste waar je op zit te wachten als je al alle moed van de wereld bij elkaar hebt geraapt om te gaan, dat je dan te horen krijgt wat je allemaal niet goed hebt gedaan.

Goed dat je je verhaal hier vertelt. Dat betekent dat je het er niet bij wilt laten zitten. Je wilt af van het vervelende gevoel dat deze ervaring je heeft opgeleverd. En dan kun je verder.

Is de tandarts waar je de laatste tijd heenging (die eerst ziek was en later met vakantie) iemand die wel probeert wat op je gemak te stellen?
Ik hoop het voor je. En zo niet, zoek dan gauw iemand die wel begripvol met je omgaat. Vraag je kennissen wie ze je zouden aanraden, of vraag het anders hier op dit forum.

Ik gun je dat je in de toekomst regelmatig naar een tandarts gaat bij wie je je ontspannen kunt voelen, die jij als een medestander kan ervaren in het goedhouden van je gebit.

Veel succes!
wo, 09/24/2008 - 06:02 Permalink
Shania46

Nou hiervan zakt je broek toch.

Dan durf je eindelijk te gaan krijg je dit, en het ergste is nogwel dat t probleem nu alleen groter wordt.
Allereerst het ligt niet aan jouw!!!

Ik zou zo wiezo een andere tandarts zoeken want dit gaat niets worden zo, dit geeft alleen maar meer angst en je krijgt er ook nog een schuldgevoel bij.

Wel goed dat je gegaan bent had alleen een betere afloop gewenst , helaas is dit anders verlopen en ik hoop wel dat je nog durft om een andere ta te zoeken die wel begrijpt dat mensen bang kunnen zijn voor de ta.

Vraagje, je zei dit is je oude tandarts, hoe is dat toen dan altijd gegaan??? Was hij altijd al zo dan?
wo, 09/24/2008 - 12:34 Permalink
sprookje29

Nou hiervan zakt je broek toch.

Dan durf je eindelijk te gaan krijg je dit, en het ergste is nogwel dat t probleem nu alleen groter wordt.
Allereerst het ligt niet aan jouw!!!

Ik zou zo wiezo een andere tandarts zoeken want dit gaat niets worden zo, dit geeft alleen maar meer angst en je krijgt er ook nog een schuldgevoel bij.

Wel goed dat je gegaan bent had alleen een betere afloop gewenst , helaas is dit anders verlopen en ik hoop wel dat je nog durft om een andere ta te zoeken die wel begrijpt dat mensen bang kunnen zijn voor de ta.

Vraagje, je zei dit is je oude tandarts, hoe is dat toen dan altijd gegaan??? Was hij altijd al zo dan?

nee helaas niet altijd maar hij deelde een praktijk met iemand en bij die gene ging ik wel omdat hij wel aardig was en de tijd voor me nam maare helaas is hij weggegaan om ergens anders een praktijk te gaan beginnen vandaar dat ik toen ook genoodzaakt was om een andere tandars te vinden en nu ik ben verhuisd kon ik wel weer terug maar goed nu vraag ik me af of het wel de juiste keuze was.
wo, 09/24/2008 - 14:55 Permalink
sprookje29

bedankt voor jullie reatie s doet me goed en ja je weet ook dat het belangrijk is om na de tandarts te gaan en je gebit goed te verzorgen maar angst is iets waar je je niet zo makkelijk overheen zet en dat niet alleen elke tandarts hier in zwolle is vol of neemt niemand meer aan dus de zoektocht zal niet makkelijk zijn maare om weer na hem te gaan..... ik denk dat mijn buik dan nog meer te keer zal gaan ... de gedachte alleen al!
wo, 09/24/2008 - 14:58 Permalink
rixt

elke tandarts hier in zwolle is vol of neemt niemand meer aan

Klopt het dat je jezelf nauwelijks kans geeft een andere tandarts te vinden?

Mijn ervaring is dat als je iets heel graag wilt, of ergens echt een oplossing voor zoekt en je zet je er voor in, de oplossing ook komt. Soms komt die uit een andere richting dan je verwacht had, of op een iets ander tijdstip, maar hij komt er wel!
Het zal je zeker lukken een voor jou goede tandarts te vinden.

Succes!

P.S. Zijn er nog andere "hobbels"? Meld ze, misschien kunnen we met je meedenken.
do, 09/25/2008 - 11:07 Permalink