Oke ....... ik krijg weer moed ...... ik weet dat hij bij ons in het dorp een praktijk voor implantaten en protheses ligt, maar moet ik dan niet mijn gehele dossier gaan opvragen in het ziekenhuis? Ben ik nou gek of laten ze me wel heel erg lang voor schandaal lopen met alle psychische gevolgen vandien :smt011 :smt010
Re: Oke.......
Eigen tandarts??
Zo niet, dan even met die tandarts waar u naar refereert contact opnemen.
Overigens erg slordig .
Daar vervolgens uw probleem voorleggen en vrahgen of ze u daar verder kunnen behandelen.
Hartelijk bedankt!!! :D
Blijft mij niets anders over dan ........ jawel morgen maar WEER naar het CBT te bellen, pfff je word er zo moe van, zelf achter alles aanlopen!!
Van mij krijgen ze geen dikke tien hoor :smt018
Suc6
Op 10 oktober zou ik naar het CBT moeten maar aangezien dat al over 2 weken is en dan de machtiging van de verzekering nog niet binnen zal zijn zou ik niet weten wat ik daar zou moeten gaan doen, ik ga geen 50 km heen en 50 km terugrijden voor een intake gesprek welke volgens de tandarts en de kaakchirurg niet meer nodig was omdat alles al duidelijk was. Maar geloof me, dit verhaal krijgt absoluut nog een staartje, 7 maanden zonder tanden lopen, 7 maanden niet fatsoenlijk kunnen eten, bloedarmoede tot gevolg met vitamine b12 tekort, aan de slaappillen en anti depressiva, nee als ik dit allemaal vantevoren had geweten was ik er nooit aan begonnen!!
Misschien dat ik over een jaar zeg oke het is achter de rug maar op dit moment .... :smt018 :smt018
Wat een ellende allemaal verschrikkelijk.....!
Waarom hebben ze je geen prothese gegeven voor de overbruggingsperiode, ik snap dit echt niet :roll:
Kan je niet alsnog for the time being een tijdelijk kunstgebit proberen te krijgen want 7 maanden zonder tanden is NIET van deze tijd.
Ik bedoel hiermee geen prothese geplaatst op implantaten voor alle duidelijkheid, maar een gewone (immediate) prothese die d.m.v. een zachte binnenlaag passend op de schroeven van de implantaten geplaatst kan worden.
Ik wens je veel sterkte toe!
Nee helaas wil de kaakchirurg dat de implantaten zo min mogelijk belast worden, en dat het nu zolang nog duurt ( zit inmiddels bijna 4 maanden zonder) komt door het CBT.
Werd gisteren tegen mijn man gezegd vandaag rond 11 uur terugbellen! Ik belde om 11 uur terug en werd me verteld dat ik maar een brief naar de directie moest sturen de dr. kreeg ik niet aan de telefoon!!
Zit je dan!
Kan ook met een aangepaste prothese.
Sociaal niet meer van deze tijd om zo lang zonder prothese rond te lopen.
Klinkt als een stelletje prutsers , linkerhand weet niet wat de rechter doet en zo... En voorlalniet de moeite nemen fatsoenlijk te communiceren. Jammer voor hun, vreselijk als je daar patient bent..
sterkte...
+1.
Erg slecht geregeld.
Ja hoor, ik heb die brief geschreven en wat denk je, gisteren belde de behandelend tandarts zelf, hij wist niet wat hij las hij zei letterlijk: er is een hoop langs mij heen gegaan zie ik hier wel. Hij had blijkbaar niet eens een briefje gekregen om mij te bellen :smt017 Maar goed, ik hoefde me geen zorgen te maken, dat het langer duurde met aanvragen kwam omdat de technicus een berekening heeft moeten maken, de brug en protheses die gemaakt gaan worden gaan in de duizenden euro's lopen en moest wel zo goed mogelijk uitgewerkt worden.
De afspraak aankomende vrijdag bleef gewoon staan en ging hij beginnen met de eerste afdruk maken. De goedkeuring van de verzekering is dan wel nog niet binnen en weet ook niet hoe hij dat gaat doen maar dat ga ik hem vrijdag nog wel vragen.
Ik ben hardstikke blij dat hij vrijdag met de eerste afdruk gaat beginnen, dat is de eerste nog 3 te gaan, er zit schot in de zaak :lol:
Over 3 weken weer happen voor de beetbepaling, dan 2 weken later nog een keer happen, 2 weken later de wasvorm klaar en een week later de definitieve onder en boven prothese klaar. Al met al is het dan 11 december. Dus voor de kerst (als alles goed gaat) mag ik weer lachen!! :smt001 :lol: :D