Hallo,
Ik heb laatst een wortelbehandeling gehad ,na een paar weken deed die kies pijn ,ik ging terug voor een behandeling met garantie ,het ging even goed en toen kam die vreselijke pijn weer terug.De tandarts heeft weer alles eruit gedaald en opnieuw gevuld maar deze keer zegt hij dat ik uit mijn eigen zak moet betalen ! ik vind dat niet kunnnen ,ik heb al een flink bedrag voor de zenuwbehandeling betaald en nu moet alles overniew! op mijn kosten .
Ik vind het niet eerlijk want ik denk dat hij zijn werk niet goed doet en ik heb nu nog een andere kies die gevuld is die pijn doet daar moet ik weer voor betalen .
Ik heb al eerder een zenuwbehandeling gehad bij mijn vorige tandarts en daar heb ik nooit problemen mee gehad.
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen en wat mijn rechten zijn?
wanneer heb je gerantie?
Ik heb laatst een wortelbehandeling gehad ,na een paar weken deed die kies pijn ,ik ging terug voor een behandeling met garantie ,het ging even goed en toen kam die vreselijke pijn weer terug.De tandarts heeft weer alles eruit gedaald en opnieuw gevuld maar deze keer zegt hij dat ik uit mijn eigen zak moet betalen ! ik vind dat niet kunnnen ,ik heb al een flink bedrag voor de zenuwbehandeling betaald en nu moet alles overniew! op mijn kosten .
Ik vind het niet eerlijk want ik denk dat hij zijn werk niet goed doet en ik heb nu nog een andere kies die gevuld is die pijn doet daar moet ik weer voor betalen .
Ik heb al eerder een zenuwbehandeling gehad bij mijn vorige tandarts en daar heb ik nooit problemen mee gehad.
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen en wat mijn rechten zijn?
wanneer heb je gerantie?
Re: Problemen met mijn tandarts!
Ik denk dat het heel erg eerlijk is dat hij dit een keer heeft overgedaan voor niks. Als hij zich zeker van zijn zaak voelde dat hij die tweede keer echt alles volgens het boekje heeft gedaan, was de derde behandeling eigenlijk niet nodig. Ik doe het in ieder geval nooit meer. Wel (gratis) gedaan trouwens, maar het is niet effectief.
Als je dit weet, praat er dan nog eens over met je tandarts.
Ik begrijp jouw tekst niet helemaal .
Wat bedoel je met "Onze lieve heer " en "maar het is niet effectief"?
Wat zou jij zelf in zo'n situatie doen?
Een tandartsbehandeling is duur ,wij betalen daar voor en eisen ook een goede behandeling ,er zijn veel tandartsen die geen iedee hebben waar zij mee bezig zijn of je hebt van die oplichters,ik had ooit een goede tandarts gehad ik weet heel goed of een behandeling goed is of niet!
Mijn gevoel zegt dat mijn tandarts een slechte tandarts is en ik blijf niet voor een 2e ,3e of 4e behandeling betalen ,een behandeling hoort voor de eerste keer meestal goed te zijn !
Sterkte met de stress :D
Wat ik bedoel met 'het is niet effectief': tegen sommige bacteriehaarden leg je het tegenwoordig af. Die zijn niet gevoelig voor ingrijpen. Dat kan an twee dingen liggen, is mijn ervaring.
1. De vorming van biofilm. Dat is een soort mafia van bacteriën.
2. Verminderde weerstand. Men is wat men eet. Neem nepvoedsel en je wordt een armer en zwakker mens.
Ik geloof dat dit niet leuk is, maar het is wel duidelijk :smt003
Dus een tandarts kan hoog of laag springen, dit soort invloeden staan wij machteloos naar te kijken.
a, ik destilleer hieruit dat u een resultaatverplichting eist, echter u krijgt voor uw geld ""slechts"" een inspanning geleverd door uw tandarts. Uw eis is helaas onhaalbaar, geen enkele behandeling heeft een 100% slagingspercentage, behalve trekken dan.
Ik denk dat het wijs is eens in goed overleg te gaan met uw tandarts, en dan niet met als uitgangspunt een eis, maar gewoon een open opstelling. Wellicht is uw tandarts in staat u uit te leggen wat er aan de hand is, en waarom zijn behandeling niet wil lukken, en bovenal wat er vervolgens te doen staat.