vraagje over brug

Author:
edmee
Posted:
ma, 10/20/2008 - 16:41
ik heb sinds afgelopen donderdag een brug. Ik heb het gevoel dat het middendeel (dummy) te groot aan de binnenkant is. Kan er van een porselein/metalen brug ook geveild worden ? of gaat de brug dan kapot ? :roll: Het voelt nu in ieder geval raar aan en ik ga er helemaal van slissen, niet echt charmant. :smt002
Newtan

In het algemeen kan dat wel. Maar je kunt ook even wennen en over een maand kijken of het nog steeds zo'n probleem is. Als het goed is krijg je dat advies ook van de assistente van de tandarts die je gebeld hebt.
ma, 10/20/2008 - 20:22 Permalink
vV

en ik ga er helemaal van slissen
vaak is dat alleen maar een gevoel, en hoort verder niemand het. Is de plek die nu gevuld is lang leeg geweest? dan is het een kwestie van wennen dat er weer iets zit, 1-2 weken even aanzien.
ma, 10/20/2008 - 21:19 Permalink
edmee

bedankt voor het advies. de plek is inderdaad vrij lang leeg geweest, ruim een jaar, en ik snap ook wel dat het misschien wennen is. Ik zal het de komende 3 weken in ieder geval aankijken. mijn tandarts is nu op vakantie en daarna ga ik nog 2 weken.
laat het zeker nog even weten hier.

:D
di, 10/21/2008 - 09:04 Permalink
edmee

nog even de laatste bevindingen.
het was inderdaad even wennen met die dummy, maar heb wel 3 weken hevige pijn gehad.
heb afgelopen maandag dan ook een wortelkanaalbehandeling gehad op die kies. de brug zat ook los, dus die hebben ze er weer tijdelijk opgezet. in januari wordt hij definitief geplaatst.
alles voelt nu veel beter en prettiger.

:D
vr, 11/14/2008 - 10:54 Permalink