na 4 maand zenuwbehandeling

Author:
enomis
Posted:
di, 08/26/2008 - 18:44
hallo,

ik ben hier nieuw op dit forum.4 maanden geleden ben ik bij de tandarts geweest en hebben ze twee verstandskiezen boven eruit getrokken en twee kiezen linksonderachteraan gevuld. De verstandskies linksboven zat behoorlijk vast en had een kromme wortel, er is toen ook een stukje kaak meegekomen.
Twee weken later werd ik ineens wakker met een verdoofd gevoel over de linker kant van mijn gezicht. Vanaf dat moment kreeg ik vage klachten. Niet echt hoofdpijn, maar een zeurend gevoel over de linkerkant van mijn gezicht. Soms vanuit mijn oor naar mijn neus, soms vanuit mijn oor naar mijn oog (rondom mijn oog, soms voelde het echt in mijn oog). Na een tijd weet je niet meer waar het weg komt. Het is heel zeurend. Soms voelt het als een druk bij mijn slaap en net boven mijn oor. Soms straalt het ook uit naar de nek. Ik ben er ook mee naar de huisarts geweest omdat ik me de engste dingen in mijn hoofd haalde (zelfs dat er een tumor zou zitten was ik bang voor). De huisarts zei dat het mogelijk een aangezichtspijn was dat door de kies of verdoving is ontstaan.
Nu ben ik deze week terug gekomen en is er een zenuwbehandeling uitgevoerd in de kieslinksonder (op de foto was niks te zien, maar toen de kies opengemaakt werd zag hij dat er maar één kanaaltje bloedde en dat ie ws al aan het afsterven was)
Nu maak ik me nog steeds bang dat ik iets engs heb. De tandarts denkt dat die vage klachten ws komen doordat ik mogelijk klem snachts en mijn tanden waren ook behoorlijk gesleten. Ik heb al die maanden mijn linker kant niet gebruikt met kauwen. Ik hoop zo dat het na die zenuwbehandeling beter wordt, want ik maak me nog steeds heel bang.herkent iemand dit?

groetjes enomis
enomis

wat jammer dat er op alle topics gereageerd wordt, maar niet op deze.

:-?