Een paar dagen geleden heeft mijn tandarts zonder mij te informeren zitten schrapen in het oppervlak van mijn voortand en 's avonds kwam ik er tot mijn grote schrik achter dat ik nu een heel gat in mijn glazuur heb! Het is een soort grote ronde 'krater' midden op mijn tand. Het is een ronde plek zonder glazuur en er staan ook nog lijnen in van het schrapen, of wat hij dan ook gedaan heeft. Ik ben er erg kwaad en verdrietig om en ben heel bang dat het niet goed te repareren is. Glazuur dat is weggehaald komt niet meer terug vrees ik. Geheel gratis en voor niets heb ik nu een beschadigde voortand. Ik heb mijn tandarts nog niet persoonlijk kunnen vragen wat hem bezielde dit te doen.
Ik wil heel graag weten: Kan dit gerepareerd worden? Hoe? Kan het zodanig dat je dat gat niet meer zal zien? Laat het me s.v.p. weten want ik ben redelijk wanhopig.
Ik wil heel graag weten: Kan dit gerepareerd worden? Hoe? Kan het zodanig dat je dat gat niet meer zal zien? Laat het me s.v.p. weten want ik ben redelijk wanhopig.
Re: gratis hap uit glazuur voortand door tandarts
Ik spreek mijn tandarts morgen als het goed is. Ik kreeg hem niet persoonlijk aan de telefoon.
Op welke manier is dat eigenlijk en waarmee?