onstekings vocht

Author:
Erwin2004
Posted:
vr, 11/07/2008 - 20:29
Hallo,

afgelopen dinsdag is heel mijn bovengibit getrokken en 3 kiezen aan mijn ondergebit de 3 kiezen waren heel erg ontstoken nu ben ik vandaag nog terug geweest naar de tandarts en alles zag er goed uit maar nu had ik voor de ingreep heel veel last van onsteking vocht of pus wat uit mijn kiezen kwam nu heb ik het gevoel dat het er nog steeds uitkomt...al zijn die kiezen er niet meer is dat normaal? en gaat dat vanzelf weg nu dat de onstoken kiezen weg zijn?
Erwin2004

Hallo,

nu zit ik inmiddels op de 12 dag na de behandeling pijn heb ik eigenlijk niet meer ja heel soms steekt het een beetje maar dat is maar 1 keer in de 3 of 4 uur maar nu heb ik nog steed het gevoel dat er heel veel onstekings vocht of pus uitkomt met name bij de 2 kiezen die heel erg ontstoken waren het vocht of wat er ook uitkomt heeft geen kleur meer het lijkt meer op slijm het drukt ook een beetje op die plekken kan het ook de hechtingen zijn die los aan het laten zijn? ik moet wel zeggen dat er ook een voor geschiedenis aan vast zit...ik ben heel erg bang voor de tandarts ...een paar maanden geleden is mijn gezin uitelkaar gevallen en in die zelfde week begon ook de elende aan mijn gebit ik heb ook alles onder algehele narcose gedaan de stress en dergelijke zal ook wel mijn genezingsproces verlangzamen denk ik nu is mijn vraag is dat vele slijm vocht pus en de druk af en toe (ik weet niet meer wat het is) nog steeds normaal of kan er ook wat anders aan de hand zijn?
zo, 11/16/2008 - 14:37 Permalink
Erwin2004

Hallo,

ondanks dat helaas niemand een antwoord had ga ik toch even verder met mijn verhaal nu ben ik inmiddels ruim 2 maanden verder en zit ik eigenlijk nog met hetzelfde probleem ik ben in december naar de tandarts geweest en die heeft foto's gemaakt en zag geen wortelresten of iets dergelijks en verder zei ze dat het allemaal normaal was heb wel een antibiotica kuurtje gehad omdat ze wel vond dat het iets dik was maar helaas heeft die kuur geen effect gehad nu heb ik vorige week nog telefonisch contact gehad met de tandarts omdat ik het gevoel had dat er steeds meer pus uit kwam ze zei weer dat het normaal kan zijn dat het zo lang duurt en dat zij niet meer kan doen dan de wonden schoonspuiten en nu heb ik weer sinds enkele dagen het gevoel dat de pus in mijn wangen blijft zitten en er heel moeilijk uitkomt het drukt en op mijn wangen zitten weer dikke plekken en als ik daar hard op druk komt er meer pus in mijn mond ....iemand enig idee wat dit nog kan zijn of wat ik zelf hier aan kan doen ik wordt er helemaal gek van al maanden vieze troep in mijn mond bah :smt013 en druk om mijn ogen en wangen :smt010
di, 01/13/2009 - 20:26 Permalink
WKB-kampioen

Nee helaas, hier heb ik gelukkig geen ervaring mee. Ik kan je helaas niet meer als heel veel sterkte toewensen, ook wat betreft de situatie van je gezin.
Misschien is een second opinion een mogelijkheid??
vr, 02/06/2009 - 16:26 Permalink