Hi Allemaal,
Een newbee hier :smt006 (24 jr) .
Met nog 1.5 week te gaan krijg ik mijn vaste beugel *spannend* .
De bedoeling is om aan de bovenkant de eerste 4 tanden met witte brackets te doen (omdat deze in het zicht zitten) en de rest van ijzer (of welke benaming er voor is) overigens zijn de eerste kiezen aan de linker & rechterzijde getrokken i.v.m ruimte tekort.
Aan de onderkant wordt alles van ijzer. Wat ik mij nou af vroeg of jullie ook een waterpik / monddouche gebruiken? ik zit er namelijk aan te denken om er een aan te schaffen (misschien eerst eens aan de ortho vragen wat hij er van vindt?) .
Ik heb hier en daar al gelezen dat je niet elektrisch je tanden kan poetsen?? :smt001
Thanks voor de reacties alvast!
:D
Een newbee hier :smt006 (24 jr) .
Met nog 1.5 week te gaan krijg ik mijn vaste beugel *spannend* .
De bedoeling is om aan de bovenkant de eerste 4 tanden met witte brackets te doen (omdat deze in het zicht zitten) en de rest van ijzer (of welke benaming er voor is) overigens zijn de eerste kiezen aan de linker & rechterzijde getrokken i.v.m ruimte tekort.
Aan de onderkant wordt alles van ijzer. Wat ik mij nou af vroeg of jullie ook een waterpik / monddouche gebruiken? ik zit er namelijk aan te denken om er een aan te schaffen (misschien eerst eens aan de ortho vragen wat hij er van vindt?) .
Ik heb hier en daar al gelezen dat je niet elektrisch je tanden kan poetsen?? :smt001
Thanks voor de reacties alvast!
:D
Re: Waterpik / monddouche?
Je kunt 'het ijzer' goed schoonhouden mbv ragers en single-tufted.
Ik kan dus gewoon rustig door poetsen met m'n elektrische tanden borstel, ik heb een Oral-B Prof. Care 9900 Triumph en zag dat er inderdaad speciale opzet borsteltjes waren :smt001 .
Ik zal het ook eens bij mijn ortho na gaan vragen.
Mag ik mij even beklagen over deze uitspraak.
Onderzoek van de USC School of Dentistry Center for Biofilms toont namelijk aan dat een waterpik 99,9% van alle plak verwijdert.