Bijna 4 jaar geleden een wortelpuntontsteking doorgemaakt, de kies is verloren gegaan na 2 mislukte behandelingen. Nu weer hetzelfde probleem in de kies NAAST de reeds verloren kies. Ik heb nu een kuurtje, omdat mijn tandarts en ik de kies (mogelijk) willen sparen, dit ivm andere medische problemen die bij een behandeling bij mij (in dit geval mijn gebit) helaas aanwezig zijn. Ik ben niet zomaar 1 2 3 te behandelen, hiervoor is ziekenhuis opname nodig, met de nodige voorzorgsmaatregelen. Zou ik deze kies TOCH moeten missen, dan heb ik r.o. GEEN kiezen meer..Op de aangedane kies zit slechts 3 weken een kroon!! Ik ben altijd erg zuinig geweest op deze kies. Nu dus toch problemen. Is een kuurtje geen uitstel van executie of toch het proberen waard? Gezien de problemen bij de vorige behandeling verwacht ik er niet veel van. Ook daar heb ik gekozen voor een 2e apex om de kies mogelijk te behouden, maar 10 dagen later werd hij toch getrokken, de ontsteking was niet meer te temmen. Dus 2 keer opname in 10 dagen tijd.
Wie geeft advies?
Wie geeft advies?
Re: apex ja of nee
Re: apex ja of nee