Hi,
Als je met een lampje op mijn tanden schijnt (vraag me niet hoe je erbij komt dat te doen :lol: ) dan zie je in een aantal tanden/kiezen van mij kleine barstjes zitten. Niet dat de tanden allemaal pijn doen of dat ze los zitten, gewoon 'haar'scheurtjes. Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel.
Kan dit kwaad, ben ik de enige, moeten al die tanden nu/later vervangen worden? EN ... ik heb een kies die ook barstjes heeft, waar een gaatje zit (aan rand waar tandvlees begint). Kan die 'gewoon' gevuld worden of barst die kies dan totaal als ze gaan boren?
Ik hoop dat iemand een antwoord/suggestie heeft op één of meer van mijn vragen.
Alvast bedankt :)
Patricia
>>>MOD terughoudend zijn met kleurgebruik s.v.p. <<<<
Als je met een lampje op mijn tanden schijnt (vraag me niet hoe je erbij komt dat te doen :lol: ) dan zie je in een aantal tanden/kiezen van mij kleine barstjes zitten. Niet dat de tanden allemaal pijn doen of dat ze los zitten, gewoon 'haar'scheurtjes. Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel.
Kan dit kwaad, ben ik de enige, moeten al die tanden nu/later vervangen worden? EN ... ik heb een kies die ook barstjes heeft, waar een gaatje zit (aan rand waar tandvlees begint). Kan die 'gewoon' gevuld worden of barst die kies dan totaal als ze gaan boren?
Ik hoop dat iemand een antwoord/suggestie heeft op één of meer van mijn vragen.
Alvast bedankt :)
Patricia
>>>MOD terughoudend zijn met kleurgebruik s.v.p. <<<<
Re: 'haar'scheurtjes in tanden
Je tandarts kan uitsluitsel voor je bieden.
Re: 'haar'scheurtjes in tanden
Ik ben inderdaad snel ongerust over mijn gebit, omdat er best veel aan gedaan is en gebeuren moet, dat bij elk 'iets' dat me opeens opvalt ik bang ben dat er weer een behandeling moet volgen :cry: