Afgelopen maandag de tandarts bezocht met veel tandpijn. Na foto's gemaakt te hebben was zijn conclusie dat er geen ontsteking zichtbaar is maar waarschijnlijk een ontsteking aan de holtes. Met antibiotica(doxlycycline) naar huis... Toen ik dinsdag mijn bed uit kwam was heel de linkerzijde van gezicht opgezwollen....toch maar even naar de huisarts. Deze heeft mij doorverwezen naar kno-arts welk geen bijzonderheden op de foto in de holtes zag en werd ik doorgestuurd naar de kaakchirurg. Deze zag ook niets bijzonders op de foto's en gaf mij zwaardere antibiotica (amoxcilline/Clavulaanzuur) mee. Donderdag werd ik wakker met een heel dik en dicht linker oog...weer terug naar de kaakchirurg en er nog metronidazol bijgekregen.
Nu ben ik vrijdag heel erg ziek geworden, hoofdpijn, maagpijn, darmklachten heel erg koud hebben. Na overleg met de kaakchirug ben ik vrijdag gestopt met metronidazol. Gistermiddag ging het al wat beter maar gisteravond en vanmorgen ben ik nog zieker geworden en na overleg met de huisarts ook gestopt met de amoxicilline/clavalaanzuur. Het gaat nu wel weer wat beter maar ik ben als de "dood" dat die ontsteking weer terugkomt.
Tis een heel verhaal maar ik hoop dat iemand een tip voor me heeft om de ontsteking weg te houden.
Alvast bedankt!
Nu ben ik vrijdag heel erg ziek geworden, hoofdpijn, maagpijn, darmklachten heel erg koud hebben. Na overleg met de kaakchirug ben ik vrijdag gestopt met metronidazol. Gistermiddag ging het al wat beter maar gisteravond en vanmorgen ben ik nog zieker geworden en na overleg met de huisarts ook gestopt met de amoxicilline/clavalaanzuur. Het gaat nu wel weer wat beter maar ik ben als de "dood" dat die ontsteking weer terugkomt.
Tis een heel verhaal maar ik hoop dat iemand een tip voor me heeft om de ontsteking weg te houden.
Alvast bedankt!
Re: WAT NU?