Hallo,
Afgelopen maandag was het zover en ben ik behandeld door de endodontoloog. Een lange behandeling (1,5 uur) maar volgens de endodontoloog naar tevredenheid uitgevoerd. Op bijgevoegde foto kun je zien hoe het gegaan is.
[attachment=0]kies3.jpg[/attachment]
Ik heb echter nog wel last van de kies. Hij is erg gevoelig en zeker als ik erop tik dan doet dit nog zeer. Ik las dat napijn volkomen normaal is maar hoor graag of dit, en deze pijn, ook bij mij normaal zou kunnen zijn.
Graag een reactie
Afgelopen maandag was het zover en ben ik behandeld door de endodontoloog. Een lange behandeling (1,5 uur) maar volgens de endodontoloog naar tevredenheid uitgevoerd. Op bijgevoegde foto kun je zien hoe het gegaan is.
[attachment=0]kies3.jpg[/attachment]
Ik heb echter nog wel last van de kies. Hij is erg gevoelig en zeker als ik erop tik dan doet dit nog zeer. Ik las dat napijn volkomen normaal is maar hoor graag of dit, en deze pijn, ook bij mij normaal zou kunnen zijn.
Graag een reactie
Re: Napijn bij wortelkanaalbehandeling door endodontoloog
Er is steeds een wonde zegt mijn tandarts, dus is het de eerste dagen normaal.
Ben benieuwd of het nu gaat lukken bij jou.
Is het een kies met meerdere kanalen?
Groetjes
PS Ik moet volgende week terug voor de afhandeling van de WKB, maar heb ook nog veel napijn. Ook kaakpijn.
Heb er nu nog een verkoudheid bij gekregen.
Groetjes
Krisje
Bedankt voor de antwoorden. Het gaat om een kies met 1 kanaal. Daar is de endodontoloog toch 1,5 uur mee bezig geweest.
Nog een tandarts met advies/commentaar voor me?
Het is nu zaterdag....de klachten worden niet erger maar ook niet minder. Vooral aan de zijkant van mijn kiezen is het nog gevoelig...ook net soms het gevoel of er stroom op staat...
Als ik op de tand tik (bijvoorbeeld met de achterkan van een lepeltje) doet dit soms pijn maar soms ook niet/minder. Verder geen kloppende pijn of zo. Hou het ook wel zonder pijnstillers uit. Gisteren toch even de endodontoloog gebeld. Hij zag geen reden om ongerust te zijn en me terug te laten komen. Het is nu al wel bijna 6 dagen geleden...
Iemand nog een mening/advies?