Hallo allemaal,
ik denk erover na om kronen/facings te laten plaatsen bij een bepaalde kliniek in rotterdam, de v*elthuiskliniek.
Is er iemand die zich daar heeft laten behandelen? Bent u tevreden? En wat zijn de kosten geweest? Alvast SUPERbedankt!!
ik denk erover na om kronen/facings te laten plaatsen bij een bepaalde kliniek in rotterdam, de v*elthuiskliniek.
Is er iemand die zich daar heeft laten behandelen? Bent u tevreden? En wat zijn de kosten geweest? Alvast SUPERbedankt!!
Re: goede ervaring met *****?
Antwoorden over persoonlijke ervaringen uiteraard per PB....
Zoek liever een tandarts die gewoon alles doet en kan ipv met veel pretentie op een grote lijst te staan naast plast.chirurgen en andere "hulp" verleners
En dit soort ""klinieken"' is dol op shoppers. Als de knip van de klant leeg is zijn zij klaar, en wanneer het mis gaat mag een arme sloeber zoals jij en ik hun rotzooi opruimen bij d einmiddels echt tot patient verworden klant, liefst voor weinig tot nix..(want het geld is al op immers).
Anyway, troela gaat naar de meesterslijper uit Kleef, die rost er 16 inlays in tegen een onfris tarief...........en na 2 jaar had ik al 4 van die inlays vervangen door nu wel aansluitende composiet en 2 endo's door inlays heen.........tja, lullig joh denk je dan. En letterlijke text:Ik wist helemaal niet dat jij dat ook allemaal kon, je deed toch alleen kinderen enzo
:smt005