goede ervaring met *****?

Author:
wiehie193
Posted:
ma, 11/24/2008 - 11:10
Hallo allemaal,
ik denk erover na om kronen/facings te laten plaatsen bij een bepaalde kliniek in rotterdam, de v*elthuiskliniek.
Is er iemand die zich daar heeft laten behandelen? Bent u tevreden? En wat zijn de kosten geweest? Alvast SUPERbedankt!!
vV

in ieder geval heel veel bla bla op de site, een tandarts die verbonden is geweest aan een andere ""kliniek"' die inmiddels failliet gegaan is, en een aantal stellingen in de diverse teksten die werkelijk waar nergens op slaan...

Antwoorden over persoonlijke ervaringen uiteraard per PB....
ma, 11/24/2008 - 12:42 Permalink
mecánico para …

wat een aparte manier van denken: ik neem een paar kronen bij eenkliniek daar en daar..........en de nazorg en verdere controle moet zeker bij "gewone" tandartsen plaatsvinden.
Zoek liever een tandarts die gewoon alles doet en kan ipv met veel pretentie op een grote lijst te staan naast plast.chirurgen en andere "hulp" verleners
ma, 11/24/2008 - 16:30 Permalink
vV

""shoppen"" heet dat Peter, is nieuw jargon van de moderne patient, die zich liever niet patient noemt maar klant. En de klant is koning toch?? (en ik ben keizer..).

En dit soort ""klinieken"' is dol op shoppers. Als de knip van de klant leeg is zijn zij klaar, en wanneer het mis gaat mag een arme sloeber zoals jij en ik hun rotzooi opruimen bij d einmiddels echt tot patient verworden klant, liefst voor weinig tot nix..(want het geld is al op immers).
ma, 11/24/2008 - 17:14 Permalink
mecánico para …

da's waar ja. overigens heb ik pas 1x zo'n porcelein koning tekeer zien gaan bij iemand wara ik had voorgesteld in fases van amalgaam naar composiet te gaan. de amalgaam was niet slecht maar schemerde nogal door en ach ja, soms is een vervanging dan te rechtvaardigen.
Anyway, troela gaat naar de meesterslijper uit Kleef, die rost er 16 inlays in tegen een onfris tarief...........en na 2 jaar had ik al 4 van die inlays vervangen door nu wel aansluitende composiet en 2 endo's door inlays heen.........tja, lullig joh denk je dan. En letterlijke text:Ik wist helemaal niet dat jij dat ook allemaal kon, je deed toch alleen kinderen enzo
:smt005
ma, 11/24/2008 - 19:26 Permalink