Ik heb van mijn tandarts waar ik momenteel onder behandeling ben het advies gekregen om het tip in te schakelen .
ik ben sinds een maand of 3 onder behandeling bij een tandheelkundig centrum omdat ik naar mijn oude tandarts niet meer terug durf ivm angst.......en vooral nadat nu blijkt niet goed plaatsen van kronen en bruggen .
ik heb nl 4 jaar terug 2 bruggen gekregen (oude tandarts)met elk 4 kronen en een etsbrug met 5 kronen . de ene brug moest eruit (bij tandheelkundig centrum)vanwege kies die eronder wegrotte , 1 brug zit los en de andere brug is afgelopen woensdag spontaan afgebroken met mijn eigen afgeslepen tanden die eronder zitten erbij . nu heb ik dus voor in de mond maar 1 voortand en daarnaast een gat van 4 tanden . volgens de tandarts kan dit niet na 4 jaar en moet ik hier wel iets mee doen .
ik krijg nu een frameprothese met 8 elementen erop die vast zit op mijn achterste kiezen .dit gaat het tandeheelkundig centrum plaatsen .
wat kan ik het beste doen , ik wil niet in gesprek met mijn oude tandarts omdat die me behandeld als klein kind en hij het zo gaat draaien dat hij geen schuld heeft .
groetjes lisa
ik ben sinds een maand of 3 onder behandeling bij een tandheelkundig centrum omdat ik naar mijn oude tandarts niet meer terug durf ivm angst.......en vooral nadat nu blijkt niet goed plaatsen van kronen en bruggen .
ik heb nl 4 jaar terug 2 bruggen gekregen (oude tandarts)met elk 4 kronen en een etsbrug met 5 kronen . de ene brug moest eruit (bij tandheelkundig centrum)vanwege kies die eronder wegrotte , 1 brug zit los en de andere brug is afgelopen woensdag spontaan afgebroken met mijn eigen afgeslepen tanden die eronder zitten erbij . nu heb ik dus voor in de mond maar 1 voortand en daarnaast een gat van 4 tanden . volgens de tandarts kan dit niet na 4 jaar en moet ik hier wel iets mee doen .
ik krijg nu een frameprothese met 8 elementen erop die vast zit op mijn achterste kiezen .dit gaat het tandeheelkundig centrum plaatsen .
wat kan ik het beste doen , ik wil niet in gesprek met mijn oude tandarts omdat die me behandeld als klein kind en hij het zo gaat draaien dat hij geen schuld heeft .
groetjes lisa
Re: tip inschakelen????
Als je het niet prettig vind om hem te spreken, zou je het ook schriftelijk kunnen doen. Misschien is dat een idee?
Ik heb nu inmiddels een noodprothese met 5 voortanden eraan gekregen , en in februari krijg ik een frame prothese .nadat ze gekeken hebben of die andere brug nog goed is en hoe het met die andere tanden is die daaronder zitten .
groetjes lisa
wat uw nieuwe tandarts zegt interesseert mij ook niet zoveel. Het was blijkbaar een klus bijzondere tandheelkunde, anders geen machtiging, en u geeft mi wel wat weinig info over het geheel om conclusies te gaan trekken dat uw vorige tandarts het DUS allemaal verkeerd gedaan heeft..
Dat is inderdaad voer voor de deskundigen. En de lijn begint met informeren van de oude tandarts wat er mis is, en zijn visie te vragen daarop. En dan eventueel een klacht via de tuchtraad. En indien de tuchtraad u gelijk geeft kunt u voor eventuele financiele gevolgen verdere stappen nemen, indien er met de tandarts, ervan uitgaande dat er fouten gemaakt zijn, niet uit te komen is , en die verdere stappen betekent eigenlijk vaststellen van de financiele schade en een civiele procedure starten voor invordering ervan. Een heel lang verhaal dus, waarbij het van belang is da er goed gedocumenteerd wordt wat er gedaan is, dus altijd foto`s en gebitsmodellen bv van de situatie vooraf bewaren.
En dan eventueel een klacht via de tuchtraad.
Bedoeld u met tuchtraad medisch tuchtcollege of de klachtenkommissie van ANT of NMT ?
Eigenschappen: rechtermuisklik op foto--> eigenschappen aanklikken kopieëren URL en plakken tussen
.
Bijv.
of hosten via bijv. imageshack.
dit is een foto van mij toen de brug eruit gebroken is , nu heb ik op deze plaats voor nood een plaatprothese , en straks gaan ze kijken naar de andere brug met voortand (4 elements) want deze zit nu al gedeeltelijk los .
begrijpen jullie nu waarom ik hier echt van baal??
groetjes lisa
groetjes lisa
de rechtsbijstand is er nu mee bezig en vraagt alle dossiers op , maar dit kan effe duren , maar dat is niet erg .
Ik wacht rustig af en laat het nou maar over me heen komen .
groetjes lisa