Hallo,
Mijn tandarts is afgelopen maand failliet verklaard.
Na lange tijd wachten en veel smoesjes zijn de patienten hierachter gekomen.
In eerste instantie kregen wij een brief omtrent het sluiten van de praktijk, hierin werd een reden genoemd die achteraf niet waar bleek te zijn.
Na 7 weken wachten en bellen eindelijk weer een afspraak kunnen maken bij een totaal andere kliniek. Ik heb dus uiteindelijk 7 weken moeten wacht op het vervolg van mijn behandeling, dit heeft mijn gebit zeker geen goed gedaan.
Ik heb nog nooit zo'n behandeling meegemaakt.
Hij snauwde mij en z'n personeel af, was binnen vijf minuten klaar. (het gaat om een spalk) Het voelde verschrikkelijk in mijn mond, er zaten nog klodders lijm op en het metaal stak nog uit, toen ik dit aangaf en de stoel alweer omhoog ging werd er gezegd dat ik me niet zo moest aanstellen en maar moest wennen aan het idee.
Diezelfde avond nog liet een deel van de spalk los en lag ik de volgende ochtend in de stoel van de weekenddienst. Tevens was het met de hygiene in het pand ver te zoeken en werden de instrumenten schoongemaakt door iemand die zeker geen volwaardig assistent is (werd gewoon onder de kraan afgespoeld!!) .
Nu heb ik 2 exact dezelfde rekeningen gekregen van behandelingen die ik m.i. helemaal niet ondergaan heb.
Ik weet dat mensen laatst nog contact met hem hebben gehad. Alle dossiers blijken "zoek" te zijn.
Wat kan ik nu het beste doen?
Ik kijk uit naar jullie reactie!
Mijn tandarts is afgelopen maand failliet verklaard.
Na lange tijd wachten en veel smoesjes zijn de patienten hierachter gekomen.
In eerste instantie kregen wij een brief omtrent het sluiten van de praktijk, hierin werd een reden genoemd die achteraf niet waar bleek te zijn.
Na 7 weken wachten en bellen eindelijk weer een afspraak kunnen maken bij een totaal andere kliniek. Ik heb dus uiteindelijk 7 weken moeten wacht op het vervolg van mijn behandeling, dit heeft mijn gebit zeker geen goed gedaan.
Ik heb nog nooit zo'n behandeling meegemaakt.
Hij snauwde mij en z'n personeel af, was binnen vijf minuten klaar. (het gaat om een spalk) Het voelde verschrikkelijk in mijn mond, er zaten nog klodders lijm op en het metaal stak nog uit, toen ik dit aangaf en de stoel alweer omhoog ging werd er gezegd dat ik me niet zo moest aanstellen en maar moest wennen aan het idee.
Diezelfde avond nog liet een deel van de spalk los en lag ik de volgende ochtend in de stoel van de weekenddienst. Tevens was het met de hygiene in het pand ver te zoeken en werden de instrumenten schoongemaakt door iemand die zeker geen volwaardig assistent is (werd gewoon onder de kraan afgespoeld!!) .
Nu heb ik 2 exact dezelfde rekeningen gekregen van behandelingen die ik m.i. helemaal niet ondergaan heb.
Ik weet dat mensen laatst nog contact met hem hebben gehad. Alle dossiers blijken "zoek" te zijn.
Wat kan ik nu het beste doen?
Ik kijk uit naar jullie reactie!
Re: Tandarts failliet, en nu spookfacturen
nb, laat die brief wel door de spellingcheck gaan want veel fouten kan je zo voorkomen
Ik zal inderdaad een aangetekende brief gaan versturen, heb gelukkig nog een brief en de rekening van de weekenddienst van de dag na de plaatsing van de spalk.
De rekening komt wel via Fa-med of een van die instanties, is dat geen probleem? Heb altijd trouw alles betaald, maar ga geen 200 euro betalen voor zoiets.
prusters moet je gewoon keihard terug nekken
NEC-Udinese.........hahahaha 2-0 tadaaa
Het lijkt mij het beste als ik een aangetekende brief naar de curator en fa-med stuur. Waarschijnlijk bel ik maandag fa-med ook nog even om het verhaal uit te leggen.
Wat ik ook een erg kwalijke zaak vind is dat alle patientendossiers "zoek" blijken te zijn. Kan je dus bij een nieuwe tandarts weer allemaal foto's laten maken. Tevens kan er zo nooit bewezen worden welke behandelingen een patient heeft ondergaan en welke niet, toch?
En nu maar weer op zoek naar een nieuwe tandarts..