Stukje vulling gebroken

Author:
bezorgde man
Posted:
zo, 12/21/2008 - 11:12
Bij mijn vrouw is 3 maanden geleden een klein stukje van haar vulling afgebroken. Ik heb het gezien en het is maar een heel klein stukje.
Ik zeg tegen haar dat ze maar even een afspraak moet maken voor een nieuwe vulling.
Ja doe ik wel even was het antwoord. Tot op heden nog geen afspraak gemaakt. Ik heb al 2 gevraagd of ze de tandarts had gebeld. Nee moet ik nog doen was het antwoord.
Mijn vrouw is niet bang voor de tandarts. Ze is 32 en heeft pas 2 (wel grote) vullingen in het ondergebit beide kanten de 1 na laatste kies, gaat trouw ieder jaar voor controle (ga vaak mee) en heeft werkelijk nooit iets. Vullingen zijn 15 jaar oud.
Zou het kunnen zijn dat de toch wat angst heeft omdat ze weet dat er nu iets moet gebeuren???? Ik weet dat ze het geluid van de boor eng vind.
Afgelopen zomer was ze voor controle en de tandarts liet de foto's zien, de 2 vullingen zijn dan duidelijk zichtbaar, en ze vroeg een beetje angstig of dat gaatjes waren.

Mijn vraag; zou ze onbewust toch bang zijn?? en dus nu niet durven omdat ze weet dat er geboord moet worden.

Een bezorde man