Vies geurtje

Author:
Caat
Posted:
ma, 12/15/2008 - 22:46
Ik flos dagelijks tussen alle tanden en kiezen en het valt op dat als ik flos tussen de achterste kies (rb) en de op een na achterste kies ik een vies geurtje ruik.
Het probleem is dat ik al 15 jaar aangezichtspijn heb (a-typisch) en dat ik soms overtuigt ben van een ontsteking aan een kies maar dat dat dus aangezichtspijn is. Er zijn meerdere foto's gemaakt en er lijkt ook met die kies niets mis.
Toch komt dat vieze geurtje maar op een plek voor, toevallig dus die kies waar ik 'zogenaamd' last van heb.
Wat is wijsheid?
Veroorzaakt tandvleesontsteking ook een vies geurtje?
Iemand enig idee?
Caat

Jammer dat niemand gereageerd heeft maar ik doe gewoon nog een poging.
Ik ben onder behandeling bij een gnatoloog voor splinttherapie (voor de aangzichtspijn) en hij heeft de kies even goed bekeken.
Vervolgens meldde hij dat ik 'veel te lief ben voor mezelf' en hij heeft me flink te pakken genomen met een tandenstoker.
Het bloedde erg en ik zat meteen op een 7 (op de schaal van 0= ik voel niks en 10= ik spring van de flat).
Ik moest gaan spoelen met Corsodil (smaak een beetje weg :( ) en zelf ook goed schoonhouden.
Dat heb ik een aantal dagen gedaan maar de pijn werd te erg tijden de schoonmaak. Alsof je met een afwasborstel in een open wond zit te roeren. Ik ben daar dus mee gestopt maar ik weet niet of dat slim is.
Het vieze geurtje is inmiddels wel weg maar of dat zo blijft......
Ik spoel nog wel en flos voorzichtig maar ik weet nu even niet wat wijsheid is.
De pijn was aanvankelijk minder maar begint nu ook weer heviger (een 4) te worden. De kies lijkt de bron maar dat weet je in mijn geval maar nooit.
Wat kan ik nu het beste doen? Toch blijven ragen en stoken en flossen (door de pijngrens heen) of even laten genezen?
zo, 12/21/2008 - 16:57 Permalink
Caat

1 brufenbruis 600-2 paraceta's, 4 pammen en 3 port en nóg niet bewusteloos!
Vanavond heeft mijn man geinspireerd door een vriendin zijn vrouw meegsleept naar de tandarts. (dubbel tarief) De pijn werd ineens zo erg...
En wat denk je?
Foto gemaakt, niks te zien!
Hij verdacht kies 1, ik wees kies 2 aan.
Consensus is in zo'n geval wel raadzaam.
Onverrichtte zaken naar huis en dat voor slechts 50 euro, wat wil je nog meer?
Als er iets verandert mag ik morgen weer terug komen.
Ja, hou me tegen!

Ik schrijf nog verrassend helder met al die zooi in mijn mik.
Nu weet ik het ook niet meer. :smt010
di, 12/30/2008 - 00:50 Permalink