Hallo,
Ik zit eigenlijk met een groot probleem. Door bordeline klachten en hevige angst voor de tandarts heb ik me na veel pijn en moeite laten inschrijven bij centrum bijzondere tandheelkunde. Dit mede doordat ik niet meer normaal kan eten en ik me erg schaam voor mn gebit... Sinds een aardige poos heb ik ook ondragelijke kiespijn. eerst gewoon mee doorgelopen vanwege de angst en omdat t soms tussendoor wel weg ging.
Ik heb me 4 wkn geleden laten doorsturen door mn huisarts, want een tandarts heb ik niet meer.
Nu heb ik vanaf dat moment ook echt heftige kiespijn (onder en boven) wat niet meer te houden is. Ik eet bijna 2 pakjes naproxen in de week. Nu heb ik vanmorgen opgebeld om te vragen hoe lang t nog kan duren. dit was nog niet bekend en het enige wat ik kon doen is de huisarst vragen of er spoed achter gezet kan worden.
Dit kan ik morgen pas doen omdat de huisarts die me had doorverwezen pas weer aanwezig is.
Nu zak ik echt door de grond van de pijn ( 3 afgebroken kiezen tot aan de tandvlees en een verstandskies bijna weg)
niks helpt meer, zelfs geen pijnstilling.
Verder kan ik ook weinig ondernemen door na een spoed tandarst te gaan, want ik benn een alleen staande moeder met 2 kindjes in de schuldsanering. dus geld is er niet.
Help ik ben wanhopig en radeloos. Bijna in staat om zelf mn kiezen eruit te rukken!
Wat kan ik doen en wat kan een goede oplossing zijn???
Ik heb n standaard verzekering bij de vgz, zonder aanvullende verzekering
Ik zit eigenlijk met een groot probleem. Door bordeline klachten en hevige angst voor de tandarts heb ik me na veel pijn en moeite laten inschrijven bij centrum bijzondere tandheelkunde. Dit mede doordat ik niet meer normaal kan eten en ik me erg schaam voor mn gebit... Sinds een aardige poos heb ik ook ondragelijke kiespijn. eerst gewoon mee doorgelopen vanwege de angst en omdat t soms tussendoor wel weg ging.
Ik heb me 4 wkn geleden laten doorsturen door mn huisarts, want een tandarts heb ik niet meer.
Nu heb ik vanaf dat moment ook echt heftige kiespijn (onder en boven) wat niet meer te houden is. Ik eet bijna 2 pakjes naproxen in de week. Nu heb ik vanmorgen opgebeld om te vragen hoe lang t nog kan duren. dit was nog niet bekend en het enige wat ik kon doen is de huisarst vragen of er spoed achter gezet kan worden.
Dit kan ik morgen pas doen omdat de huisarts die me had doorverwezen pas weer aanwezig is.
Nu zak ik echt door de grond van de pijn ( 3 afgebroken kiezen tot aan de tandvlees en een verstandskies bijna weg)
niks helpt meer, zelfs geen pijnstilling.
Verder kan ik ook weinig ondernemen door na een spoed tandarst te gaan, want ik benn een alleen staande moeder met 2 kindjes in de schuldsanering. dus geld is er niet.
Help ik ben wanhopig en radeloos. Bijna in staat om zelf mn kiezen eruit te rukken!
Wat kan ik doen en wat kan een goede oplossing zijn???
Ik heb n standaard verzekering bij de vgz, zonder aanvullende verzekering
Re: wat kan ik doen
Het enige wat ik voor je kan bedenken, is toch maar een tandarts bellen en de situatie uitleggen en dan maar hopen dat hij/zij dit begrijpt en je toch wilt helpen...
Steeds krijg ik weer te horen... geen geld... geen hulp...
ik ben echt wanhopig nu....
is er nog een andere oplossing?
niemand wil/kan helpen...
kan wel door de grond zakken....
morgen weer een dag opzoek na hulp....
klinkt misschien raar maar ben in alle staten
ben nu erg moe ervan, en pijn is er niet minder op geworden... word enkel maar meer
mn hele linker kant van mn gezicht doet inmiddels pijn, van oor, na oogkast tot in mn nek.
Ik wil zeggen dat ik met je mee leef ook al heb je er niks aan :smt010 Misschien zit er een tandarts hier op het forum die een goed hart heeft en je wil helpen...
Heel veel Sterkte!
Mn laatste redmiddel is mn laatste tandarts. Omdat ik er nog een rekening heb open staan en de behandeling contant moet worden afgerekend is nu mijn budget beheerder van de krediet bank met hun aan t onderhandellen over een evt regeling mbt betalen of wat anders.
Wel is al bekend dat ik 2 feb terecht kan bij centrum bijzondere tandheelkunde. voor een intake, behandeling starten ze na het maken van een behandelplan en goedkeuring van vgz en mij.
Het is nu afwachten of ze acoord gaan... het wachten op een telefoontje om van de pijn af te komen.