dikke bobbel onder kaak maar geen pijn bij de kies

Author:
Dejee
Posted:
ma, 01/05/2009 - 13:44
beste mensen,

Ik heb sinds een paar dagen een beste bobbel onder mijn kaak, als ik mijn mond opendoe trekt het allemaal samen..
de problemen zijn begonnen sinds afgelopen oudjaarsdag... toen kreeg ik om de zoveel uur een pijnscheut in mijn kies rechtsonderin...een dag later geen pijnscheuten meer alleen dat kies wat pijn deed als ik erop drukte...vrijdag zette mijn kaak een beetje op en had nog meer last van mijn kies... Maar sinds afgelopen zaterdag heb ik geen last meer van mijn kies gehad, alleen nog van die opgezette wang schuin onder in mijn kaak, kan normaal eten nergens last van....alleen als ik m'n mond nu opendoe dan trekt alles samen en als ik er op druk dan doet het wat pijn.... heeft iemand hier enig idee wat het kan zijn en of ik naar de tandarts zou moeten gaan?? want ik kom er niet graag :(
Suus83

Hoi,
Ik heb precies hetzelfde maar dan vanaf 2 januari. Alleen heb ik het links onderin. Ik ben al bij de tandarts geweest en die kon op het eerste gezicht niets vinden. Ook eerst pijn in mn kaak en 2 dagen later alleen nog maar in m'n kies. Nu doet de kies niet meer pijn alleen nog onderin mn kaak. Kan er via m'n mond niet bij maar als ik op m'n wang druk doet het zeer. Beetje onduidelijk verhaal maar hoop dat je het snapt.
Ben ook heel benieuwd of iemand weet wat dit kan zijn.
wo, 01/07/2009 - 17:04 Permalink
Dejee

Nou ben toch maar naar de Tandarts geweest voor het probleem...en maar goed ook...het bleek dus een dode zenuw te wezen....hij heeft mij een week lang aan de antibiotica gehad....wat de druk van de bobbel in mijn wang flink verminderde(ik kon weer heerlijk slapen na 3 dagen wakker te hebben gelegen :smt015 ) en heb vervolgens een wortelkanaalbehandeling gehad...in een half uur was ie klaar!!!....nu 2 week later nergens meer last van...dus...gewoon heen gaan ;)...uiteindelijk moet je er toch in geloven....
za, 01/31/2009 - 19:16 Permalink