ik zoek een tandarts die doet wat ik wil

Author:
wampie
Posted:
ma, 01/19/2009 - 23:51
Ik heb mischien een wat vreemde vraag.

Ik ben op zoek naar een tandarts waar ik naar toe kan gaan,
en dan gewoon tegen kan zeggen , kijk die kies rechts onder wil je die even vullen
Of dat ik bijv. vraag of hij een zwarte vulling wil vervangen voor een witte vulling.
Of wat tandsteen weg schuren bijv.
Dus dat hij of zij alleen de dingen uitvoert waar ik om vraag :D

Ik wil dus niet dat hij zelf gaat zoeken en allerlei codes op een papiertje zet , mijn mond dan volspuit met verdoving en dan zo snel mogelijk zn lijstje afwerkt.

ik wil dus mijn gebit helemaal zelf beoordelen, en als ik ergens last van heb, of iets bevalt mij niet aan een tand , dat de tandarts dan alleen hersteld waar ik om vraag.
De tandarts mag het mij wel vertellen als hij toevallig iets ziet wat niet helemaal goed is .
Dan zal ik er zelf een beslissing over nemen of er wat aan gedaan word :smt003

Maar zijn er tandartsen die zo te werk gaan, ? :smt017
of werkt er geen enkele tandarts op die manier ?
Ik wil dus helemaal zelf bepalen wat er gebeurd.
De tandarts kan wel zeggen je hebt dit en je hebt dat
Maar het zijn wel mijn tanden , en mijn portomonee

Dus als iemand nog een goed adres voor me heeft van een tandarts die ook op deze manier werkt dan zou ik het graag horen.
kom maar op met die tips :smt003
mecánico para …