hallo.
ik heb al eerder aan een kies boven een wkb gehad.(de tweede kies/tand na de hoektand)
jaren goed gegaan.tot ik weer last kreeg,bult op tandvlees en druk en bonken.
tandarts gaf eerst anti.twijfelde of doorsturen kaakch.of wkb.
toch wkb op gestart.,eerste keer ging goed,vorige week kwam ik terug voor de 2e zitting ,en hij zei toen ineens we hebben een probleem,1 van je kanalen is niet helemaal toegangkelijk.,ik vond dit raar want dit had hij dan toch al de eerst zitting moeten voelen/zien.
hij zei toen 2 keuzes ik maak het af,en we kijken hoe t gaat :roll:
of endontoloog ofzoiets ,maar zei die ik denk dat hij weinig kan doen ook.dus als het mijn kies was zou ik t nu af laten maken,aankijken,en als het terug komt tochhhhhhhhh (had ik beter meteen kunnen doen denk ik nu)naar de kaak chirurg.
wat vinden jullie ..maak me best zorgen.er zit nu een noodvulling op en volgende week wordt tie wederom schoon gemaakt,en dan gevuld :smt017
mijn vraag is had hij me niet beter meteen door kunnen sturen(ik bedoel dit kost me 500 euro ofzo)hij had bij de eerste zitting toch al die stagnatie kunnen voelen in de kies.
hoop echt op antwoord...want het is elke keer wat
wat raden de profs me aan..(kan het nu alsnog goed gaan na niet doorgankelijk kanaal reinigen:S)
ik heb al eerder aan een kies boven een wkb gehad.(de tweede kies/tand na de hoektand)
jaren goed gegaan.tot ik weer last kreeg,bult op tandvlees en druk en bonken.
tandarts gaf eerst anti.twijfelde of doorsturen kaakch.of wkb.
toch wkb op gestart.,eerste keer ging goed,vorige week kwam ik terug voor de 2e zitting ,en hij zei toen ineens we hebben een probleem,1 van je kanalen is niet helemaal toegangkelijk.,ik vond dit raar want dit had hij dan toch al de eerst zitting moeten voelen/zien.
hij zei toen 2 keuzes ik maak het af,en we kijken hoe t gaat :roll:
of endontoloog ofzoiets ,maar zei die ik denk dat hij weinig kan doen ook.dus als het mijn kies was zou ik t nu af laten maken,aankijken,en als het terug komt tochhhhhhhhh (had ik beter meteen kunnen doen denk ik nu)naar de kaak chirurg.
wat vinden jullie ..maak me best zorgen.er zit nu een noodvulling op en volgende week wordt tie wederom schoon gemaakt,en dan gevuld :smt017
mijn vraag is had hij me niet beter meteen door kunnen sturen(ik bedoel dit kost me 500 euro ofzo)hij had bij de eerste zitting toch al die stagnatie kunnen voelen in de kies.
hoop echt op antwoord...want het is elke keer wat
wat raden de profs me aan..(kan het nu alsnog goed gaan na niet doorgankelijk kanaal reinigen:S)
Re: wortelkanaal niet doorgankelijk
of een tandarts die dit soort dingen wel is is tegen gekomen..
Gerard.
ik vind het gewoon zo gek dat tie me eerst wel naar een kaak chirurg wil sturen dan weer niet en nu ineenssssss...er achter komt dat me kanaal afgesloten is...terwijl hij dat op een oude foto keek tijdens de 2e zitting..dan had hij dit toch eerder moeten zien..nu moet ik maar w8 of de ontsteking terug komt..zoja toch een apex...maar dan heb ik wel 500 uit gegeven voor een wkb..
of kan het nu toch weg blijven die ontsteking ondanks dat 1 kanaal niet helemaal gereinigd kon worden?!
sinds ik bij deze tandarts ben heb ik t 1 na t ander zal wel toeval zijn... :smt017
hoe gaat een second opnion in ze werk dan?
liefs chanine
Jouw probleem komt vaker voor, zie google:
http://home.bsl.nl/tandartspraktijk/content.jsp?objectid=15061
http://www.medivera.nl/MEdag_004.htm
Bytheweg, dit zijn links die ik vond. Ik ben geen tandarts dus kan ik ook niet beoordelen of de informatie die gegeven wordt juist is.
Gerard.