Beste Tandartsen ,
Aankomende Vrijdag moet ik helaas naar de kaakchirurg, na 5 jaar niet de tandarts bezocht te hebben had ik de moed wel gevonden nadat echt 2 streken in me gebit pijn deden.
Nu heeft de tandarts me doorverwezen naar de kaakchirurg.
Het gaat om 2 kiezen de verw. 47 en WR 17 zo staat het althans beschreven op de verwijsbrief die verwijdert moeten worden.
De bovenste kies is afgebroken , en nu hoorde ik de tandarts ook zeggen tegen de kaakchirurg , over het verwijderen van overige wortelpuntje's. ( als ik het goed heb gehoord).
Volgens de tandarts is deze behandeling snel klaar.
Maar ik dacht laat ik toch maar een second opinion vragen aan de artsen op deze forum.
Voel je pijn tijdens deze behandeling?
Duurt deze behandeling lang?
Is de pijn achteraf goed te verhelpen ( ivm met werk)?
en wat gaat er ongeveer gebeuren.?
ik hoop snel nog van jullie wat te horen voor vrijdag 23 Januari 2009.
met vriendelijke groet
Chakib
Aankomende Vrijdag moet ik helaas naar de kaakchirurg, na 5 jaar niet de tandarts bezocht te hebben had ik de moed wel gevonden nadat echt 2 streken in me gebit pijn deden.
Nu heeft de tandarts me doorverwezen naar de kaakchirurg.
Het gaat om 2 kiezen de verw. 47 en WR 17 zo staat het althans beschreven op de verwijsbrief die verwijdert moeten worden.
De bovenste kies is afgebroken , en nu hoorde ik de tandarts ook zeggen tegen de kaakchirurg , over het verwijderen van overige wortelpuntje's. ( als ik het goed heb gehoord).
Volgens de tandarts is deze behandeling snel klaar.
Maar ik dacht laat ik toch maar een second opinion vragen aan de artsen op deze forum.
Voel je pijn tijdens deze behandeling?
Duurt deze behandeling lang?
Is de pijn achteraf goed te verhelpen ( ivm met werk)?
en wat gaat er ongeveer gebeuren.?
ik hoop snel nog van jullie wat te horen voor vrijdag 23 Januari 2009.
met vriendelijke groet
Chakib
Re: Intense angst NODIG OF ONNODIG? help!
http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?f=9&t=15148&start=0&…
Succes!