Tijd die nodig is voor het ontstaan van een gaatje

Author:
linda86
Posted:
wo, 01/21/2009 - 22:59
Beste...,

Ik heb even een vraag en hoop dat iemand daar een antwoord op heeft.

In hoeveel tijd ontstaat er een gaatje?

Ik ging namelijk voor de vakantie met pijn klachten bij de tandarts langs..Deze heeft toen gekeken en kon niks vinden..Tevens nog een paar fototjes gemaakt (waren 1 bij 1 cm is dit normaal??) Maar hij zei: nou ik zie niks)
7 weken nadat hij gekeken had, ging ik naar mijn halfjaarlijkse controle afspraak en toen had ik in ene 2 gaatjes!! Jawel aan die zelfde kant als waar ik al pijn had. Terwijl ik extra gepoetst heb, met tandenstokers in de weer ben geweest en mijn mond met fluoride spoeling gespoeld heb..Mij lijkt het sterk dat er 6 tot 7 weken van te voren nog niks te zien is en was dan ook het vertouwen in mijn tandarts kwijt. Inmiddels ben ik overgestapt naar een andere en nog in afwachting van mijn eerste afspraak. Evengoed wil ik nog steeds graag weten of iemand weet waardoor dit kan komen en of dit normaal is.

m.v.g.
rosa16

Weet je wat ik steeds abnormaler begin te vinden?
Dat mensen zo snel een andere tandarts zoeken. Er bevalt je iets niet en hoppa, dan maar weggaan.
Waarom heb je deze vraag niet aan je oude tandarts gesteld?
En wat nu als de nieuwe tandarts er nog twee gaatjes bij ontdekt? Weer een andere tandarts? Of is dat dan het bewijs dat de vorige tandarts echt slecht was??

Kortom: waarom die korte lontjes toch overal?? En direct aan jou gesteld: waarom jou kort lontje? Of hoop je dat de nieuwe tandarts de gaatjes niet ziet?? Ik ben oprecht benieuwd.
wo, 01/21/2009 - 23:32 Permalink
TechniekerJeetje

Weet je wat ik steeds abnormaler begin te vinden?
Dat mensen zo snel een andere tandarts zoeken. Er bevalt je iets niet en hoppa, dan maar weggaan.
Waarom heb je deze vraag niet aan je oude tandarts gesteld?
En wat nu als de nieuwe tandarts er nog twee gaatjes bij ontdekt? Weer een andere tandarts? Of is dat dan het bewijs dat de vorige tandarts echt slecht was??

Kortom: waarom die korte lontjes toch overal?? En direct aan jou gesteld: waarom jou kort lontje? Of hoop je dat de nieuwe tandarts de gaatjes niet ziet?? Ik ben oprecht benieuwd.

Over een kort lontje gesproken.......... :o

Fijn welkom voor iemand..... :-?

Voor de topic starter... Ik zou echt niet weten hoe lang of kort het kan duren... Maar ik zou toch eens de oude foto door de nieuwe tandarts laten beoordelen, kijken wat deze er van zegt!
Groet en zo...
vr, 01/23/2009 - 20:03 Permalink