Ongeveer 2 weken geleden is er een wortelkanaal behandeling bij mij gestart. (verliep overigens geheel pijnloos, heb helemaal niks gemerkt) maar nu heb ik zo'n raar gevoel in mn kaak en tand. Als ik op die plaats over mn wang wrijf dan lijkt het alsof er iets in mn kaak steekt, ik voel gewoon dat kanaal zitten ofzo. Het is heel moeilijk uit te leggen. Kauwen en met de tong tegen die tand aandrukken is ook gevoelig. Het doet echt geen pijn maar het is gewoon een raar gevoel.
Omdat ik de endo graag wil laten afmaken bij dezelfde ta die hem ook gestart is (hij verdoofde zo goed, heb zelfs van de prik bijna niks gevoeld :smt055 :smt003 ) kan ik pas 18 feb weer terecht, volgens de asistente kon het geen kwaad om de noodvulling wat langer te laten zitten. Zijn deze 'klachten' (tussen aanhalingstekens omdat het geen pijn is maar meer ongemak) reden om eerder te gaan en dan maar een andere TA te nemen? Heb al visioenen van een onsteking die daar zit maar waarvan ik geen pijn heb omdat de zenuw weg is en ik dus alleen druk voel van pus die zich in het kanaal aan het ophopen is :smt087 (ben erg goed in overdrijven en meteen het ergste denken)
Omdat ik de endo graag wil laten afmaken bij dezelfde ta die hem ook gestart is (hij verdoofde zo goed, heb zelfs van de prik bijna niks gevoeld :smt055 :smt003 ) kan ik pas 18 feb weer terecht, volgens de asistente kon het geen kwaad om de noodvulling wat langer te laten zitten. Zijn deze 'klachten' (tussen aanhalingstekens omdat het geen pijn is maar meer ongemak) reden om eerder te gaan en dan maar een andere TA te nemen? Heb al visioenen van een onsteking die daar zit maar waarvan ik geen pijn heb omdat de zenuw weg is en ik dus alleen druk voel van pus die zich in het kanaal aan het ophopen is :smt087 (ben erg goed in overdrijven en meteen het ergste denken)
Re: raar gevoel in kies en kaak na endostart
Je kunt trouwens niet zomaar terecht bij een andere tandarts als je de behandeling eerder wilt laten uitvoeren! Je moet je eerst inschrijven en de tandarts zal er niet om staan te springen een behandeling af te maken van de vorige tandarts. Het is maar de vraag of je voor je eerste afspraak uberhaupt voor 18 februari langs kunt komen,