hoe lang zit normaal een kroon?

Author:
dempsey
Posted:
di, 02/10/2009 - 22:14
vraagje hoe lang zit normaal gesproken een kroon?
ik heb in juni 2005 een kroon laten plaatsen voor veel geld en die is er nu uitgevallen.
ook heb ik een etsbrug laten plaatsen in 2006 en die is er ook al 2 keer uitgeknapt.Ben bij een andere tandarts geweest voor een second opion en die zegt dat mijn oude tandarts erg slecht werk geleverd heeft en slecht matriaal heeft gebruikt.
vV

en slecht matriaal heeft gebruikt.
echt slecht materiaal bestaat volgens mij niet eens meer. Maar als je goed materiaal niet goed (dus volgens aanwijzingen fabriek) verwerkt ben je zeker zo ver van huis.. En dat gaat vaker mis dan dat het materiaal zelf slecht is. Nogal een boute uitspraak trouwens, IK kan zo niet zien wat er gebruikt is. Behalve als het om keuze van soort materiaal gaat natuurlijk...

Oftewel: laat nagaan wat de echte oorzaak van verlies is, want er kunnen altijd meerdere oorzaken zijn. Knarsen bv kan het ook veroorzaken, en dat is de tandarts niet per se verwijtbaar. En als dat al vastligt is het duidelijk: wegwezen..
wo, 02/11/2009 - 08:00 Permalink
dempsey

mijn kronen zijn gemaakt van code r25 gegoten metaal kroon met opgeb.por maar volgens mijn nieuwe tandarts geplaats op zenuwen waar eigenlijk niks mee te beginnen is.ben nu bijna paar duizend euro verder en toch nog komen er nu 2 klik protheses boven en onder ben ik een beetje sneu van.
wo, 02/11/2009 - 21:05 Permalink