Goedenmorgen,
Ik heb afgelopen augustus twee wortelkanaalbehandelingen gehad, die in maart nog afgemaakt moeten worden.
De afgelopen tijd heb ik nergens last van gehad, maar nu voel ik zo nu en dan wel wat lichte pijn. Ik ging er eigenlijk vanuit dat deze kiezen me geen last meer konden geven. De nachten met kiespijn staan me nog goed bij en ik heb geen zin in herhaling.
Kan ik hiermee wachten tot maart of is er eerder behandeling nodig?
Mijn vraag is eigenlijk: Kan dit weer zoveel pijn gaan geven, terwijl ze al behandeld zijn?
Met vriendelijke groet,
Sipke
Ik heb afgelopen augustus twee wortelkanaalbehandelingen gehad, die in maart nog afgemaakt moeten worden.
De afgelopen tijd heb ik nergens last van gehad, maar nu voel ik zo nu en dan wel wat lichte pijn. Ik ging er eigenlijk vanuit dat deze kiezen me geen last meer konden geven. De nachten met kiespijn staan me nog goed bij en ik heb geen zin in herhaling.
Kan ik hiermee wachten tot maart of is er eerder behandeling nodig?
Mijn vraag is eigenlijk: Kan dit weer zoveel pijn gaan geven, terwijl ze al behandeld zijn?
Met vriendelijke groet,
Sipke
Re: Wachten of eerder een afspraak maken
Ik vind het vrij lang om iemand 7 maanden met een opengemaakte kies rond te laten lopen..zolang de zenuwkanaaltjes niet opgevuld zijn met rubberachtig iets blijft het kwetsbaar voor bacterien.
en ja zoalng hij niet afgemaakt is zou je weer last kunnen krijgen