maand

Author:
sara15
Posted:
za, 02/21/2009 - 13:47
Hallo ik ben Sara (15) en ik heb sinds 2 dagen een beugel.
Ik ben iets stoms vergeten te vragen aan mijn orto. Wat bedoelt een orto met een maand? 4 weken of echt de hele maand? (dus maart, 31 dagen)?
Tineke38

je bedoelt waarschijnlijk dat de ortho je gezegd heeft dat je over een maand moet terugkomen..in de regel is dat gewoon over 4 weken maar 5 weken is ook geen enkel probleem.
za, 02/21/2009 - 21:59 Permalink
sara15

Ik bedoelde eigelijk dat als de orto zegt: 6 maanden. Of hij dan 6x4 weken bedoelt of bijvoorbeeld van januari t/m juni.
Laat maar zitten, krijg toch geen serieuse reacties
zo, 02/22/2009 - 15:34 Permalink
panda2

Een maand is toch gewoon een maand?! als het 6x4 weken zou zijn ben je er dus met 5,5 maanden al vanaf! Vaage vraag dus ja ook vage antwoorden!

Maar zoals hier boven serieus gezntwoord is het 6 maanden dus jan, feb, maart, apr, mei, jun! En dan dus eind juni begin juli eruit.
zo, 02/22/2009 - 18:07 Permalink
Romy32

Ik bedoelde eigelijk dat als de orto zegt: 6 maanden. Of hij dan 6x4 weken bedoelt of bijvoorbeeld van januari t/m juni.
Laat maar zitten, krijg toch geen serieuse reacties

Ach, of hij nu vier weken of een hele maand bedoelt, uiteindelijk scheelt het amper. Het verschil tussen vier weken en een maand is hooguit drie dagen, dus op een half jaar achttien dagen. En als je straks aan je beugel gewend bent, merk je amper meer dat je 'm hebt, en maken die paar weken meer of minder je echt niet meer uit!
Succes ermee! :smt023
zo, 02/22/2009 - 18:36 Permalink
Romy32

Tja, dat ligt er aan of je full-of parttime werkt. :smt024
Dat scheelt namelijk als snel een paar uur per (kalender)week.
Waarbij je er natuurlijk wel vanuit moet gaan dat een uur uit 60 minuten bestaat.

Sorry Sara, nu weer serieus........
zo, 02/22/2009 - 20:46 Permalink
patricialive

het verschilt wel per ortho. de ené zegt volgende maand een afspraak, dat is meestal 4/5 weken. de anders zegt over 6 weken kom je weer terug.

ik zou zeggen maar je niet zo druk. desnoods maak je afspraken in de 1ste week van de maand. dan weet je zeker dat je elke maand een afspraak hebt staan.
do, 02/26/2009 - 12:58 Permalink