een implantaatgedragen prothese valt onder de basisverzekering, mits de zorgverzekeraar daar voorafgaande aan behandeling een machtiging voor gegeven heeft. Dan is de eigen bijdrage € 125,- per kaak (dus 250,- wanneer u een boven en onderprothese heeft) , maar dat heeft men u ongetwijfeld verteld!? Ik vind het erg wazig dat er eerst meer implantaten als uitgangspunt genomen waren maar dat het vervolgens voor minder kon.. Dan had dat dus eerst ook gekund?
Informeer gewoon eens bij uw eigen tandarts, die heeft ongetwijfeld een realtie met een implantoloog of kaakchirurg. Doet hij het zelf niet dan heeft hij vast wel een collega die hij het werk, en u als patient graag toevertrouwd.
ik begrijp uit uw vraag overigens niet of uw vraagstelling een klikgebit onder of boven betreft?
Re: klikgebit
Informeer gewoon eens bij uw eigen tandarts, die heeft ongetwijfeld een realtie met een implantoloog of kaakchirurg. Doet hij het zelf niet dan heeft hij vast wel een collega die hij het werk, en u als patient graag toevertrouwd.
ik begrijp uit uw vraag overigens niet of uw vraagstelling een klikgebit onder of boven betreft?
succes.
+1
+1
ja ben ook nog blond :oops: