Mijn tandartsenpraktijk heeft mij via Kesteren Medical Factoring B.V. een rekening met acceptgiro gestuurd van een periodiek preventief onderzoek. Ik heb de rekening gelijk betaald aan Kesteren en de rekening opgestuurd aan Groene Land Achmea om de kosten te declareren. Nu heb ik bericht gekregen van de verzekeraar, dat er niet uitgekeerd wordt, omdat Kesteren ook voor dezelfde behandeling een rekening had ingediend bij Groene Land Achmea en deze betaald had gekregen. Voor 1 behandeling heeft Kesteren dus 2 rekeningen verstuurd en 2 x keer betaald gekregen. Telefonisch is Kesteren momenteel totaal onbereikbaar. Van de tandartsenpraktijk kreeg ik te horen dat dit veel vaker gebeurt en dat ik maar moest proberen het bedrag van Kesteren terug te krijgen. Volgens hen zijn zij ook slachtoffer zijn, omdat ze voor mijn behandeling van Kesteren geen betaling hadden ontvangen. De tandartsenpraktijk was niet bereid het door mij betaalde bedrag terug te storten. Ik ben van mening dat als een tandartsenpraktijk mij een rekening stuurt met het verzoek het bedrag aan Kesteren te betalen zij ook verantwoordelijk zijn voor de goede gang van zaken. Zij hebben de boekhoudkundige zaken uitbesteed aan Kesteren en ik niet. Formeel heb ik eigenlijk niets met Kesteren te maken. Zijn er meer mensen met problemen met Kesteren?
Re: Opgepast met betalingen aan Kesteren!!!!!
Re: Opgepast met betalingen aan Kesteren!!!!!
Re: Opgepast met betalingen aan Kesteren!!!!!
Re: Opgepast met betalingen aan Kesteren!!!!!
Probleem is dat ze ietwat onbemand zijn.
Re: Opgepast met betalingen aan Kesteren!!!!!
Re: Opgepast met betalingen aan Kesteren!!!!!
Re: Opgepast met betalingen aan Kesteren!!!!!
Ze sturen foute nota's en aanmaningen.
Ze zijn telefonisch amper bereikbaar
Ze reageren niet op emails verzonden aan het emailadres dat op al hun facturen staat.
Kortom ze maken er gewoon een zooitje van.
Moet je voor de aardigheid eens kijken op het Forum op TROS RADAR over Kesteren.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=67857&postdays=0&post…