kies laten trekken

Author:
cazeveen
Posted:
wo, 02/18/2009 - 12:32
Hallo

Ik heb maandag mijn kies laten trekken nadat ik al heel veel ellende heb gehad van een zenuwbehandeling etc. Vanaf begin januari zit ik hier al mee. Ik had gehoopt nu de kies er uit is dat de ellende voorbij zou zijn, maar helaas...ik heb er een ontsteking bij. Nu heb ik al wat berichtjes in jullie forum gelezen en het komt allemaal bekend voor. (alveolitis). Ik ben niet meer bij de tandarts geweest maar ik heb telefonisch contact gehad. Zij zegt dat ik moet gaan spoelen met lauw water en dat het vanzelf over gaat. Ik heb eigenlijk nog 1 vraag en dat is; Ik heb steeds een vieze smaak in mijn mond. mijn mond loopt vol met speeksel en vieze troep. Ik denk zelf dat dat pus/etter is...kan dit kwaad? Want ik spuug het wel steeds uit maar je slikt het ook vaak door (vooral s'nachts). Het is niet mijn verstandskies. Het is de 3e kies na mijn tandenrij. In de onderste kaak. Ik heb in het verleden ook heel veel last gehad met het uithalen van de verstandskies in de zelfde kaak....ook helemaal ontstoken.
is alleen wat spoelen voldoende? Af en toe zit er ook wat bloed tussen, maar dat is vooral s'nachts omdat er dan druk op komt..(denk ik)

Alvast bedankt voor een reactie.
Anneke
Tineke38

je zou aan je tandarts kunnen vragen of je mag spoelen met chloorhexedine ( weet niet hoe je het precies schrijft)..je krijgt er als het goed is dan een spuitje bij.....dat zou afdoende moeten zijn..of eventueel een antibiotica als het ontstoken blijft
wo, 02/18/2009 - 13:56 Permalink
cazeveen

Ik heb nog niet zo lang geleden een anti-biotica gehad, omdat ik hiervoor dus ook al een ontsteking had. Ik heb begepen dat je niet zo snel weer een kuur mag hebben.

Ik heb zelf nog wel een spuitje, ik heb vanmorgen al contact met mijn tandarts gehad en die zei dat ik gewoon moest spoelen met water. Maar het pus wat in de mond komt houdt gewoon niet op. Ik spuug alles eruit en het komt er net zo hard weer in....

Anneke