Hoi,
Heb al verschillende keren een topic geopend, maar krijg totnutoe bijna nooit antwoord.
Ik vind dit heel teleurstellend. IK dacht dat ik op dit forum antwoorden zou krijgen.
Toch waren het maar gewone vragen over stiftanden, WKB, enz., en zelfs geen kritiek op tandartsen ofzo.
Ik vind dit heel erg, waarom krijgen sommige mensen antwoorden zat en anderen nooit?
Ben benieuwd of ik deze keer antwoord krijg, liefst van een mod?
Groetjes
Ben wat teleurgesteld in dit forum.
Heb al verschillende keren een topic geopend, maar krijg totnutoe bijna nooit antwoord.
Ik vind dit heel teleurstellend. IK dacht dat ik op dit forum antwoorden zou krijgen.
Toch waren het maar gewone vragen over stiftanden, WKB, enz., en zelfs geen kritiek op tandartsen ofzo.
Ik vind dit heel erg, waarom krijgen sommige mensen antwoorden zat en anderen nooit?
Ben benieuwd of ik deze keer antwoord krijg, liefst van een mod?
Groetjes
Ben wat teleurgesteld in dit forum.
Re: Belangrijk : Waarom nooit een antwoord
Op sommige vragen kunnen wij simpelweg het antwoord niet geven omdat we die niet kennen..
en je stelt meerdere keren dezelfde vraag, in een nieuw topic telkens. Ik heb 1 topic gevonden waar geen antwoord op is geweest trouwens...
bijna nooit antwoord is heel iets anders dan 1x geen antwoord, of zie ik dit verkeerd?
Ook voor andere lezers: gebruik de zoekfunctie en de info elders op deze site, daarmee is 90% van de vragen denk ik echt te beantwoorden! En van die laatste 10% is een groot deel vaak zo specifiek dat er foto`s en andere info nodig is. En stel ook gerust uw tandarts uw vraag, een goede tandarts is daar blij mee! Een patient laat zo zien betrokken te zijn bij de behandelingen, en dat maakt de kans van slagen alleen maar groter, en het risico dat er bokken geschoten worden aanzienlijk kleiner!
En iedereen kan dan volgens mij via de zoekfuncties gaan zoeken, hoeveel vragen zijn er al niet geweest over wortelkanaalbehandelingen trouwens, die worden bij de anderen steeds netjes beantwoord.
Dat ik nog eens dezelfde vraag stel, is waarschijnlijk omdat er geen enkele reactie op komt.
Dus moesten er nog mensen zijn die problemen hebben met stiftanden, of hun ervaringen kwijt willen, graag.
Groetjes
Krisje
Ja de meeste vragen zijn via de zoekfunctie en bv de animaties te beantwoorden... en die paar die niet zo beantwoord kunnen zijn veelal te specifiek, in die zin dat voor een sluitend antwoord bv ook foto`s ed nodig zijn.
Ik kan niet zien aan een vraag of die V60 in dat ene geval nu wel of niet nodig was. Bij 99% van d emensen is een facing een goede oplossing ergens voor, maar ja als je net die ene bent heb je daar ook neits aan. Bij erosie is mijn eerste keus composiet (en niet alleen van mij...) .etc etc etc...
En het aantal topics waar ik en anderen schrijven: gebruik eerst de zoekfunctie eens, neemt snel toe. en dat heeft een reden...
Dus: neem eens de moeite uw tandarts om eea te vragen. Een goede tandarts is blij met een patient die op deze manier laat zien betrokken te zijn bij de behandeling. En kom je er dan nog niet uit, is deel 2 de zoekfunctie, echt, het meeste is goede gerichte info over te vinden (waarom wij hier nog antwoorden geven, eigenlijk voor het grootste deel van de vragen idd niet meer nodig!), en anders wel elders op de site. En dan...is er het forum nog.. Waar je echt als er antwoord werd gegeven, dit meestasl snel kreeg (ja een vraag gesteld op vrijdagavond om bijna middernacht kan even duren voordat ie beantwoord is, ook de tandartsen en de andere medewerkers en de moderatoren hier hebben weekend, gaan weleens ergens heen , uit of op vakantie, en een priveleven met alle ups en downs die daarbij horen , of gewoon even geen tijd of zin om andere redenen .... mag dat?)
nb, als je snel en adequaat geholpen wil worden ga je inderdaad bij de tandarts langs. (punt)
Wel raar dat ze allemaal nu ineens wel tijd hebben om te antwoorden als het om een beetje kritiek gaat.
Doei
zoals gezegd, een drammer krijgt nooit zijn zin. nb, kritiek had je niet, het was een verongelijkt gevoel uiten waar niemand wat mee bleek te kunnen. dahaag
Maar gelukkig zijn er velen die hier wel geholpen kunnen worden (net als u ) en dat ook zo voelen en dat ook regelmatig zo uiten(in tegenstelling tot u....).
Oftewel: sterkte...Het probleem wat u aangeeft is echt uw probleem. Ik ga niet antwoorden geven die iemand graag hoort, ik geef antwoord. En bij sommigen is dat niet wat men wil horen, jammer dan...
(wij geven hier antwoorden naar beste kunnen en weten, aan de hand van de verstrekte info. Een kind weet dat wij iemand via het internet niet aan een remedie tegen napijn kunnen helpen, dat moet de tandarts doen..)