Belangrijk : Waarom nooit een antwoord

Author:
krissy
Posted:
vr, 02/27/2009 - 14:20
Hoi,

Heb al verschillende keren een topic geopend, maar krijg totnutoe bijna nooit antwoord.

Ik vind dit heel teleurstellend. IK dacht dat ik op dit forum antwoorden zou krijgen.
Toch waren het maar gewone vragen over stiftanden, WKB, enz., en zelfs geen kritiek op tandartsen ofzo.

Ik vind dit heel erg, waarom krijgen sommige mensen antwoorden zat en anderen nooit?
Ben benieuwd of ik deze keer antwoord krijg, liefst van een mod?

Groetjes
Ben wat teleurgesteld in dit forum.
mecánico para …

psies.uitleg over de preciese oorzaak van iemands probleem is ookniet het doel van dit forum. daarnaast is het geen heldesk met 100% garantie op succes/kans op het goede antwoord. In elk geval succes en gebruik de zoekfunctie op het forum eens intensief, dan kanje echt heel veel vinden. kost effe tijd maar levert ook wat op.
vr, 02/27/2009 - 17:08 Permalink
vV

Toch waren het maar gewone vragen
zoals gesteld door Robinson: voor gewonde vragen gebruik de zoekfunctie. En zoals gesteld door Lieneke: niet op elke vraag is een antwoord mogelijk als het heel specifiek is. Dan is de tandarts eerste aanspreekpunt, die heeft de foto`s en verdere belangrijke gegevens. Het is hier geen alwetende helpdesk, maar een aantla vrijwilligers die ook andere dingen te doen hebben, een prive-leven bv. En dus ook niet altijd gelegenheid om snel te antwoorden.
vr, 02/27/2009 - 17:10 Permalink
vV

en ik heb even nageslagen: je overdrijft echt, sterker nog de meeste vragen was binnen 12 uur al een reactie op, en zelfs enkele keren binnen 10 min tot een uur......

en je stelt meerdere keren dezelfde vraag, in een nieuw topic telkens. Ik heb 1 topic gevonden waar geen antwoord op is geweest trouwens...

maar krijg totnutoe bijna nooit antwoord.
bijna nooit antwoord is heel iets anders dan 1x geen antwoord, of zie ik dit verkeerd?

Ook voor andere lezers: gebruik de zoekfunctie en de info elders op deze site, daarmee is 90% van de vragen denk ik echt te beantwoorden! En van die laatste 10% is een groot deel vaak zo specifiek dat er foto`s en andere info nodig is. En stel ook gerust uw tandarts uw vraag, een goede tandarts is daar blij mee! Een patient laat zo zien betrokken te zijn bij de behandelingen, en dat maakt de kans van slagen alleen maar groter, en het risico dat er bokken geschoten worden aanzienlijk kleiner!
vr, 02/27/2009 - 17:15 Permalink
krissy

Er is meerdere keren nooit geantwoord, ook bvb over die stiftand en die facings.

En iedereen kan dan volgens mij via de zoekfuncties gaan zoeken, hoeveel vragen zijn er al niet geweest over wortelkanaalbehandelingen trouwens, die worden bij de anderen steeds netjes beantwoord.

Dat ik nog eens dezelfde vraag stel, is waarschijnlijk omdat er geen enkele reactie op komt.

Dus moesten er nog mensen zijn die problemen hebben met stiftanden, of hun ervaringen kwijt willen, graag.

Groetjes
Krisje
vr, 02/27/2009 - 17:43 Permalink
vV

stiftanden en facings is werkelijk waar alle info over te vinden, voor mijzelf gesproken: ik heb geen zin daar weer een heel stuk over te schrijven. En wat zegt uw tandarts, want die is eerste aanspreekpunt eigenlijk voor alle vragen! helaas vinden de meesten die drempel te hoog, of hebben geen zin in eventuele kosten die ermee gemoeid zijn, maar de eigen tandarts weet wel het beste wat er mis is, en exact wat eraan gedaan kan/moet worden... Er is niets vervelenders trouwens als tandarts vragen te moeten beantwoorden van mensen die verkeerd geinformeerd zijn, denken dat facings wel kunnen wat dat is hier geroepen, en dat dat net bij hen niet kan (meestal al eerder verteld maar die info die daar aan ten grondslag ligt wordt dan net niet hier vermeld...)

Ja de meeste vragen zijn via de zoekfunctie en bv de animaties te beantwoorden... en die paar die niet zo beantwoord kunnen zijn veelal te specifiek, in die zin dat voor een sluitend antwoord bv ook foto`s ed nodig zijn.
Ik kan niet zien aan een vraag of die V60 in dat ene geval nu wel of niet nodig was. Bij 99% van d emensen is een facing een goede oplossing ergens voor, maar ja als je net die ene bent heb je daar ook neits aan. Bij erosie is mijn eerste keus composiet (en niet alleen van mij...) .etc etc etc...
En het aantal topics waar ik en anderen schrijven: gebruik eerst de zoekfunctie eens, neemt snel toe. en dat heeft een reden...
vr, 02/27/2009 - 17:59 Permalink
vV

zoals je ziet is nu op allemaal een reactie. Niet wat je wilt, maar daar kan ik in ieder geval je niet aan helpen. Overigens: ja meerdere vragen die niet beantwoord zijn, maar daarvan zijn ook een paar hetzelfde. ik begin hier eea gelezen hebbend nu erg flauw van te worden, met name omdat juist diegenen die niet beantwoord zijn eigenlijk zo specifiek zijn dat ze voor de eigen tandarts zijn, oa die met betrekking tot napijn na een behandeling.

Dus: neem eens de moeite uw tandarts om eea te vragen. Een goede tandarts is blij met een patient die op deze manier laat zien betrokken te zijn bij de behandeling. En kom je er dan nog niet uit, is deel 2 de zoekfunctie, echt, het meeste is goede gerichte info over te vinden (waarom wij hier nog antwoorden geven, eigenlijk voor het grootste deel van de vragen idd niet meer nodig!), en anders wel elders op de site. En dan...is er het forum nog.. Waar je echt als er antwoord werd gegeven, dit meestasl snel kreeg (ja een vraag gesteld op vrijdagavond om bijna middernacht kan even duren voordat ie beantwoord is, ook de tandartsen en de andere medewerkers en de moderatoren hier hebben weekend, gaan weleens ergens heen , uit of op vakantie, en een priveleven met alle ups en downs die daarbij horen , of gewoon even geen tijd of zin om andere redenen .... mag dat?)
vr, 02/27/2009 - 18:17 Permalink
mecánico para …

eerlijk gezegd wordt ik van drammers een beetje recalcitrant, en er zijn er al een boel die helemaal geen antwoord meer zullen krijgen hier. al was het maar omdat ik er gewoon geen zin in heb. :smt012

nb, als je snel en adequaat geholpen wil worden ga je inderdaad bij de tandarts langs. (punt)
vr, 02/27/2009 - 19:15 Permalink
mecánico para …

Bedankt, dit forum heeft dus totaal geen zin, als het de mensen niet helpt.

Wel raar dat ze allemaal nu ineens wel tijd hebben om te antwoorden als het om een beetje kritiek gaat.

Doei

zoals gezegd, een drammer krijgt nooit zijn zin. nb, kritiek had je niet, het was een verongelijkt gevoel uiten waar niemand wat mee bleek te kunnen. dahaag
di, 03/03/2009 - 09:41 Permalink
vV

als het de mensen niet helpt.
wel even een opmerking over deze onnodige en onterechte trap onder de gordel: dit geldt misschien voor u (hoewel op een aantal zaken gewoon netjes antwoord op gegeven is. Dat u daar niets mee kunt ligt dan misschien echt aan de vraag en niet aan het antwoord?)
Maar gelukkig zijn er velen die hier wel geholpen kunnen worden (net als u ) en dat ook zo voelen en dat ook regelmatig zo uiten(in tegenstelling tot u....).

Oftewel: sterkte...Het probleem wat u aangeeft is echt uw probleem. Ik ga niet antwoorden geven die iemand graag hoort, ik geef antwoord. En bij sommigen is dat niet wat men wil horen, jammer dan...

(wij geven hier antwoorden naar beste kunnen en weten, aan de hand van de verstrekte info. Een kind weet dat wij iemand via het internet niet aan een remedie tegen napijn kunnen helpen, dat moet de tandarts doen..)
di, 03/03/2009 - 10:21 Permalink