Gisteren heeft de tandarts wat gaatjes gevuld, waaronder 1 grote linksboven, en de kies achter de hoektand linksboven. (ja, ik ben ook zo'n angsthaas en was veeeeel te lang niet geweest :oops: ) Beide kiezen deden voor het vullen af en toe wel pijn, vooral snachts wilde het wel eens opspelen, maar met een ibuprofen was ik er vanaf. De verdoving gister was nog lang niet uitgewerkt of het begon al goed zeer te doen.. Het was trouwens wel goed te verdoven tijdens de behandeling. ibuprofen haalde gister maar weinig uit. vannacht 2 x een diclofenac 50 genomen.. Haalde de kop eraf maar goed slapen kon ik nog steeds niet. Zit nu weer aan de ibuprofen/paracetamol... Maar het doet nog steeds echt goed zeer..
Zitten witte vullingen in.. Kan me van jaren geleden herinneren dat een andere kies dar zeker een maand gevoelig op is geweest, maar niet zó erg. Moet ik bij m'n tandarts langs, of is de kans groot dat ik 'gewoon' een gestresste zenuw heb die even flink opspeelt, en moet ik t maar even uitzingen? (aangezien ie die neiging voorheen ook al wat had... en er dus wel een flink gat in die kies zat)
Heb ik mezelf eindelijk een schop onder mn kont gegeven om naar die tandarts te gaan, doet het zo zeer :-(
De tandarts zei dat t weliswaar een groot gat was, maar dat ie 'm iig wel heel mooi schoon had.
Zitten witte vullingen in.. Kan me van jaren geleden herinneren dat een andere kies dar zeker een maand gevoelig op is geweest, maar niet zó erg. Moet ik bij m'n tandarts langs, of is de kans groot dat ik 'gewoon' een gestresste zenuw heb die even flink opspeelt, en moet ik t maar even uitzingen? (aangezien ie die neiging voorheen ook al wat had... en er dus wel een flink gat in die kies zat)
Heb ik mezelf eindelijk een schop onder mn kont gegeven om naar die tandarts te gaan, doet het zo zeer :-(
De tandarts zei dat t weliswaar een groot gat was, maar dat ie 'm iig wel heel mooi schoon had.
Re: Flinke pijn na vullen, gestresste zenuw?