Het lijkt vaak van wel, maar ook implantologen kunnen qua kosten nogal uiteenlopen. Het is ook een theoretische vraag want u heeft te maken met de begroting van een bepaalde kaakchirurg/implantoloog. Hogere begrotingen kunnen te maken hebben met diverse materiaal- en systeemkeuzen, maar de tandartstarieven zijn verder wel gelijk dacht ik (zit niet zo in de materie geeft ik toe).Bij dit soort behandelingen kan het, vooral als het bedrag erg hoog lijkt, wel de moeite waard zijn eens elders te informeren.
Als je de zoekfunctie gebruikt met trefwoord Turkije vind je veel terug over de voor en nadelen om iets daar te laten doen (implantaten maar vooral kronen e.d.) Ik geloof dat ik er niet ver naast zit als ik stel dat de tandartsen op het forum er niet zo''n voorstander van zijn. En dan gezien vanuit patientenperspectief, niet die van de eigen portomonnee heb ik de indruk.
Zelf vind ik het moeilijk om hier een standpunt over in te nemen, ik weet er te weinig van. Op zich sta ik wel sympathiek tegenover het idee buiten de landsgrenzen te kijken maar patienten moeten wel beseffen dat ze hierdoor met name in het nazorgtraject extra risico lopen. Kwaliteit op zich kan goed zijn maar daar hoor je ook wisselende verhalen over.
Re: Implantoloog
Ik vernam van iemand die haar broer is naar Turkije geweest, stukken goedkoper dan Nederland en volgens haar is zijn gebit heel mooi geworden..
hoe staan "jullie" hier tegenover?.
Zelf vind ik het moeilijk om hier een standpunt over in te nemen, ik weet er te weinig van. Op zich sta ik wel sympathiek tegenover het idee buiten de landsgrenzen te kijken maar patienten moeten wel beseffen dat ze hierdoor met name in het nazorgtraject extra risico lopen. Kwaliteit op zich kan goed zijn maar daar hoor je ook wisselende verhalen over.
bij de zoekfunctie gaan kijken, dank je wel!.