Hallo,
Er is 3 dagen geleden bij mij een hoektand uitgetrokken en daar heb ik nu een plaatje voor gekregen.
Na het trekken is het plaatje er meteen ingezet, als ik ging slapen moest ik het uitdoen. Ik was zo blij, voor het eerst in jaren heb ik een mooie
glimlach!
De volgende ochtend kreeg ik het plaatje niet meer in. Ik neem aan dat komt door de open wond, ik viel bijna
flauw van de pijn toen ik het probeerde op die open wond. Ik laat hem nu even uit tot de wond genezen is.
Hoelang duurde het bij jullie voordat je er handigheid in kreeg om het plaatje erin te krijgen? En ik weet dat hij uit moet met slapen, maar hoe zit het als je gaat zwemmen?
Alvast bedankt,
Tinkerbel
Er is 3 dagen geleden bij mij een hoektand uitgetrokken en daar heb ik nu een plaatje voor gekregen.
Na het trekken is het plaatje er meteen ingezet, als ik ging slapen moest ik het uitdoen. Ik was zo blij, voor het eerst in jaren heb ik een mooie
glimlach!
De volgende ochtend kreeg ik het plaatje niet meer in. Ik neem aan dat komt door de open wond, ik viel bijna
flauw van de pijn toen ik het probeerde op die open wond. Ik laat hem nu even uit tot de wond genezen is.
Hoelang duurde het bij jullie voordat je er handigheid in kreeg om het plaatje erin te krijgen? En ik weet dat hij uit moet met slapen, maar hoe zit het als je gaat zwemmen?
Alvast bedankt,
Tinkerbel
Re: Ervaringen plaatje
gewoon even oefenen dus. Het is ook een rot plek z'n hoektand
je moet hem precies goed draaien.
En fijn dat ik hem met zwemmen in kan, gaat gewoon om baantjes zwemmen.
Duik niet. Maar bedankt voor de tip! ha ha.
Haha, graag gedaan hoor. Toch nog ff, ook met baantjes zwemmen kun je een slok waterbinnen krijgen, als je dit dan weer uit je mond laat lopen, wel ff zeker zijn dat het plaatje er niet bij zit!!! Je zult niet de eerste zijn die naar de bodem heen moet!
Groet en zo!
Hoi Tinkerbel,
Direct na het verwijderen van mijn twee voortanden heeft de arts gelijk het plaatje getest om te kijken of hij wel paste. Hoewel ik het plaatje pas in mocht nadat de hechtingen verwijderd waren (na 14 dagen) heb ik daarvoor wel een paar keer geoefend met het plaatje. Ik was natuurlijk nieuwsgierig naar hoe het er uit zou zien. Moet wel zeggen dat het in het begin wel pijn deed vanwege de open (verse) wond. Toen de hechtingen er uit waren ging het plaatsen van het plaatje eigenlijk vlekkeloos. In het begin had ik wel wat moeite met eten en praten natuurlijk, ik zou liegen als het niet zo was. Maar je moet alles even de tijd geven. Nu na 2 weken ben ik er eigenlijk al aan gewend (best wel snel dus). Je moet er niet te lang bij stil blijven staan en gewoon je ding doen. Door heel veel te praten met je omgeving, ga je al merken dat je steeds minder gaat slissen. En wat het eten betreft, het valt best mee met restjes die achterblijven onder je plaatje. Voor m'n gevoel lijkt het soms alsof er een hele maaltijd onder mijn plaatje verstopt zit maar wanneer ik ga kijken blijkt dat er bijna niets onder zit.
Ik heb nog niet gezwommen met het plaatje in dus heb geen idee hoe dat is. Succes met je plaatje...geef het even de tijd en dan komt het allemaal goed :D