ik had een vraag ik moet 17 april naar de tandarts, ben doodzenuwachtig want
er zit aan de zijkant een gaatje wat groter wordt omdat het een soort van afbrokkelt ofzo..tenminste zo voelt het gaatje aan alsof het "gekartelt" is.
het zit in het midden (wel aan de wang kant) van mijn kies, niet meteen onderaan en ook niet direct aan de bovenkant. ik ben dus bang dat om deze rede er gesneden moet worden, omdat de kies misschien afbreekt als hij probeert te trekken..of hij wil het niet eens proberen? :( de kies is goed doorgekomen hoor dus daar zou het niet aan liggen..wat denken jullie?
groetjes
er zit aan de zijkant een gaatje wat groter wordt omdat het een soort van afbrokkelt ofzo..tenminste zo voelt het gaatje aan alsof het "gekartelt" is.
het zit in het midden (wel aan de wang kant) van mijn kies, niet meteen onderaan en ook niet direct aan de bovenkant. ik ben dus bang dat om deze rede er gesneden moet worden, omdat de kies misschien afbreekt als hij probeert te trekken..of hij wil het niet eens proberen? :( de kies is goed doorgekomen hoor dus daar zou het niet aan liggen..wat denken jullie?
groetjes
Re: verstandskies boven trekken of snijden ivm gat
echt ik beval liever dan dat ik naar de tandarts ga...echt mijn ergste nachtmerrie en dat is niet overdreven.
ik mag ook maandag, alleen ik weet zeker dat er gesneden gaat worden want mijn kies is niet eens door.
en angst of niet?
nou ja, ik sta niet echt te juichen en zal ook blij zijn als het achter de rug is, maar ik heb het onder controle zeg maar :)
en net belde hij op; ja vanacht dus weer naar de tandarts geweest en NOG stik ik van de pijn heb diclofenac en al 8 ibuprufens op. arme ziel:(
ben ik effe blij dat ik dat niet ben..maarja wat kan ik zeggen ik beval liever dan dat ik naar de tandarts ga, maar toch is de bevallings pijn duizend keer erger dat is nog is bizar :smt017