hallo,
ik heb een dochter van 4 bijna 5, ongeveer een half jaar terug is haar voortand eruit gesneden.. dit moest omdat hij door een val tegen een fietsje best uit zijn kas verwijdert was..
dit alles is gebeurt zonder verdoving (foute diagnose)
nu ben ik al weer 2 keer naar de tandarts geweest met haar zonder problemen..
maar nu komt het..... vrijdag is ze op een ijzeren staaf gevallen en nu is haar andere voortand helemaal los komen te zitten echt gevaarlijk los zeg maar..
nu heb ik het woord tandarts laten vallen en daar werd meteen hevig op gereageerd wat opzich erg logische is!! maar nu weet ik even niet meer wat ik moet doen???
is het schadelijk voor het blijvend gebit enz...
wie kan mij helpen??
ik heb een dochter van 4 bijna 5, ongeveer een half jaar terug is haar voortand eruit gesneden.. dit moest omdat hij door een val tegen een fietsje best uit zijn kas verwijdert was..
dit alles is gebeurt zonder verdoving (foute diagnose)
nu ben ik al weer 2 keer naar de tandarts geweest met haar zonder problemen..
maar nu komt het..... vrijdag is ze op een ijzeren staaf gevallen en nu is haar andere voortand helemaal los komen te zitten echt gevaarlijk los zeg maar..
nu heb ik het woord tandarts laten vallen en daar werd meteen hevig op gereageerd wat opzich erg logische is!! maar nu weet ik even niet meer wat ik moet doen???
is het schadelijk voor het blijvend gebit enz...
wie kan mij helpen??
Re: nu al bang
plus de "wond"
(lees: hysterische is) krijg ik haar natuurlijk er nooit heen zonder een trauma (als ze die niet al heeft)
eerst maar even aankijken..
idd om spontane uitval.hij zegt dat hij er nu van zelf wel uitvalt en dat hij haar niet banger voor de tandarts wil maken..
bedankt voor je antwoorden ik zal voortaan wat meer op mijn strepen staan.