Verwijdering van vullingen

Author:
Pink Princess
Posted:
wo, 04/15/2009 - 20:32
Hallo allemaal,

Ik ben vorig jaar december naar de tandarts geweest om een gaatje te vullen aan de linkerkant. Toen vertelde ze mij dat ik nu nog kon kiezen of ik nu een vulling wou of een wortelkanaal behandeling. Ik zei vul m dan eerst maar. Ze vertelde dat het gevoelig kon zijn voor kou. Dat was ook zo maar verder had ik geen problemen. Ook moesten ervoor nog 2 verstandskiezen verwijderd worden (vlak bij de kies die erna gevult werd) die groeiden helemaal scheef. De onderste is er uit gesneden.
Nu sinds 3 dagen heb ik erge pijn aan de linkerkant. en het trekt helemaal door naar mn hoofd en oog. Ook bij een andere kies die zit er niet naast maar 2 tanden verder heb ik het gevoel alsof er een bultje op mn tandvlees zit. Ik weet nou niet zeker of de pijn daarzit maar het komt in ieder geval van daar achterin.

Verder heb ik nog de vraag dat als ik een wortelkanaal behandeling alsnog moet, hoe zit dat met de vulling (composiet) wordt die eerst verwijderd (zo ja hoe word de vulling verwijderd) of word er gewoon geboord.

Vriendelijke groeten