ontsteking gaat niet weg, zelfs niet na trekken kies!

Author:
t@m@r@
Posted:
do, 04/16/2009 - 23:01
al maanden heb ik last van een kies waarvan een stukje afgebroken was... verschillende wortel-kanaal-behandelingen ondergaan, maar steeds kwam de ontsteking onder de kies terug, zelfs na 2 antibiotica-kuren...
uiteindelijk is de kies afgelopen dinsdag getrokken, ik wilde de kies niet kwijt, maar de pijn was steeds ondraaglijk. na het trekken van de kies zou het dan eindelijk allemaal over zijn...

NOT!

de pijn is alleen maar erger geworden, ik weet niet waar ik het zoeken moet!!

het gat waar de kies zat geneest prima, maar mijn kaak is nog dikker geworden en écht, de pijn!!!

ik neem steeds 2 nerofen tabletten van 400 mg, niet goed voor mijn maagje, maar ik kan de pijn niet meer handelen.

snachts word ik wakker na 2 uurtjes slapen, omdat de nerofen dan uitgewerkt is, ik kan dan niet anders dan huilen en in elkaar krampen van de pijn.

morgen mag ik weer terug naar de tandarts (ik heb gelukkig een hele fijne) maar wat kan ze nu nog doen?

herkend iemand dit?
zou het wel normaal zijn?
t@m@r@

vanmorgen heeft de tandarts inderdaad geconstateerd dat de wond ontstoken is. ze heeft het helemaal schoongemaakt en er een soort noodvulling? op aangebracht. volgens haar zou dit de pijn een beetje drukken, ik hoop dat het waar is!!!!!
ze heeft me verdoofd, dus nu voel ik natuurlijk nog helemaal niks.

ik hoop dat ik het weekend een beetje door kan komen en de boel vanzelf zal genezen....
vr, 04/17/2009 - 13:18 Permalink
t@m@r@

ik ben nu meer dan een week verder, maar ik heb nog steeds enorm pijn. kan bijna niet meer normaal functioneren, omdat het zo ontzettend vermoeiend is allemaal, pfffff...

de tandarts zegt dat we het spul dat ingebracht is eerst zijn werk moet kunnen doen, maar de enorme bobbel in mijn kaak wordt niets minder... aanstaande maandag moet ik weer terug, dan gaat mijn tandarts opnieuw kijken....

het zal toch wel goedkomen????
wo, 04/22/2009 - 20:33 Permalink
Arno0182

Ik heb iets vergelijkbaars gehad. Na een wortelkanaalbehandeling bleek een vijltje afgebroken te zijn. Dit is destijds genegeerd. Na een ontsteking is de kies opnieuw open gemaakt en toen bleek mijn kaakbeen ontstoken. Kies is getrokken (chirurgisch) en een stukje kaakbeen weg gehaald. Daarna is mijn tandvlees weer dicht genaaid. Dat is over nu. Prettig is anders, ik hoop dat er voor jouw probleem snel een oplossing is!!
do, 04/23/2009 - 18:00 Permalink